دراکولای خونخوار یک‌بار دیگر سر از تابوت درمی‌آورد تا تماشاگران را بترساند. این بار تهیه‌کنندگان انگلیسی مجموعه پربیننده «هلمز»، قصد بیدار کردن کنت دراکولا را از خواب چند هزار ساله‌اش دارند! با تولید مجموعه «دراکولا»، یک بار دیگر یکی از سرشناس‌ترین و مخوف‌ترین شخصیت‌های دنیای ادبیات سر از صفحه کوچک تلویزیون درمی‌آورد. فیلمنامه اقتباسی براساس داستان نوول کلاسیک «دراکولای برام استوکر» نوشته می‌شود، اما سازندگان مجموعه تغییراتی در آن ایجاد خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۴۰

اگر داستان ترسناک کانن دویل در ترانسیلوانیای سال 1897 اتفاق می‌افتاد، دراکولای تازه ماجراها را به دوران عصر ویکتوریای شهر لندن می‌برد. کلائیس بنگ برای بازی در نقش کنت خوش‌لباس، اما خون‌آشام داستان انتخاب شده است. او می‌گوید: «هیجان زده‌ام که چنین نقشی را جلوی دوربین بازی می‌کنم، به‌خصوص که فیلمنامه‌اش را نویسنده مستعدی چون استیون موفات می‌نویسد. مجموعه شرلوک آن بسیار خوب بود و مطمئن هستم دراکولای او هم همان موفقیت را در بین تماشاگران و منتقدان تکرار خواهد کرد.»
شبکه بی.بی.سی بهار سال جدید میلادی را به عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری تعیین کرده است، اما اطلاعی از زمان پخش آن در دست نیست. مجموعه شرلوک این شبکه با بازی بندیکت کامبرباخ، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی دو دهه اخیر بوده است. این مجموعه هم داستانی کلاسیک را در شهر لندن امروزی به تصویر کشید. /گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها