تا به حال پیش آمده راهی یک کارگاه تخصصی هنری شوید و ببینید هنرمندان چه می‌کنند و مشغول چه کاری هستند؟
کد خبر: ۱۱۸۳۶۱۸

طبیعتا اگر اهل کارهنری نباشید، احتمال این‌که پاسختان منفی باشد، زیاد است.
ما که شنیدیم هنرمندان در مدرسه علامه حلی جمع شده اند و دارند آثار هنری ارزشمندی را برای یمن خلق می‌کنند، گفتیم برویم و یک گزارش مفصل از حال و هوای این رویداد بنویسیم.
حال و هوای خوشی که حالا در صفحات امروز هم منعکس شده و می‌توانید تجربه یک روز حضور خبرنگار ما میان هنرمندان ایرانی و خارجی حاضر در کارگاه تخصصی یمن و نقش من را بخوانید و آنچه در این فضای صمیمی گذشته را حس کنید.
می‌توانید خواندن مطالب مربوط به این موضوع را از همین صفحه شروع کنید و ادامه‌اش را هم در صفحه 10 امروز بخوانید و لذت ببرید. محمدحسین تیرآور، نویسنده گزارش کارگاه هنرمندان، از لحظه ورود به دبیرستان علامه حلی تا پایان زمان حضورش را به دقت شرح داده و خلاصه مطلبی خواندنی نوشته که توصیه می‌کنیم از دستش ندهید.
قانون مورفی! فکرش را بکنید، اصلا یک وقت‌هایی شنیدن اسمش هم حال آدم را می‌گیرد، خاطره‌های تلخ و کمیکی را در ذهنمان زنده می‌کند. مثلا می‌خواسته ایم برویم مهمانی و خیلی برایمان مهم بوده مرتب و منظم باشیم، اما همان روز تبخال زده‌ایم.
یا مثلا یک قرار مهم داشته ایم و زودتر از حد معمول از خانه زده‌ایم بیرون، اما از شانسمان همان روز چنان باران و به تبع آن ترافیکی راه افتاده که یا با کلی بدبختی به قرارمان رسیده یا اصلا نرسیده‌ایم.
حالا این عنوان تلخ و خنده‌آور قانون مورفی شده نام یک فیلم سینمایی.
همان‌طور که می‌دانید رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون که این سال‌ها با خندوانه‌اش لحظه‌های خوبی را داشته‌ایم، به‌تازگی «قانون مورفی» را روی پرده سینماها برده است.
نمی‌دانیم شما این فیلم را
دیده اید یا نه، اما همکار کار درستمان ساناز قنبری رفته سراغ منتقدان سینمایی تا ببیند آنها چه نظری درباره این فیلم دارند و چه می‌گویند.
اگر دیده‌اید که می‌توانید مطلب را بخوانید با منتقدان مخالف یا موافق باشید، اگر هم فیلم را ندیده‌اید، می‌توانید مطلب را بخوانید و با ذهنیت بهتری به سینما بروید و تماشایش کنید.
تحلیل منتقدان از قانون مورفی در صفحه 11 امروز منتظر شماست.
در صفحه 12 هم رفته‌ایم سراغ جشنواره سینمایی عمار که در این دوره هم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و پرونده این دوره اش بسته شد و رفت برای سال آینده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها