نرم افزارهای حسابداری زیادی در بازار تولید و عرضه شده اند که اغلب آنها عملکرد رضایت بخشی دارند اما حسابداران و مدیران مالی سخت گیر سعی میکنند از برندها و شرکتهای مشهور، نرم افزار مالی حرفه ای و یکپارچه تامین کنند.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵۸

 

معرفی 10 بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی معروف ایران

بررسی بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی ،سازمانی و فروشگاهی از شرکتهای پرآوازه و مشهور ایرانی و معرفی نرم افزارهای حسابداری رایگان و تجاری معروف در این یادداشت به تحریر درآمده است.

برای تهیه و خرید یک نرم افزار حسابداری حرفه ای و کارآمد، علاوه بر مدیران سازمانها و شرکتهای بزرگ، مدیران استارتاپها و شرکتهای کوچک و متوسط نیز سعی میکنند مسئله حساس و حیاتی تامین یکپارچگی مالی شرکت خود را به برندهای خوش نام و قابل اعتماد کشور بسپارند که در این مقاله سعی نموده ایم بهترین نرم افزارهای رایگان و تجاری معروف از شرکتهای مشهور ایران را در این مقاله معرفی و بررسی کنیم.

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار
سپیدار، نرم افزار حسابداری شرکتی کمپانی معروف همکاران سیستم میباشد که با هدف پیاده سازی سیستم مالی منسجم مخصوص شرکتهای کوچک و متوسط ایجاد شد. این نرم افزار یکی از معروف ترین و قدیمی ترین های نرم افزار حسابداری شرکتی بازار ایران میباشد که سالهاست حسابداران زیادی برای محاسبات شرکتی با آن سر و کار دارند و در بسیاری از آموزشگاه های حسابداری نیز تدریس میشود.

برندهای مشهوری نظیر کاشی سرامیک پاسارگاد، ایبار، ایوند و... از استفاده کنندگان سپبدار هستند. «دشت» نام بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی شرکت همکاران سیستم میباشد که در کنار نرم افزارهای فروشگاهی هلو، از بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف فروشگاهی در ایران هستند. از طریق نشانی اینترنتی زیر میتوانید به کلیه محصولات این شرکت دسترسی داشته باشید:

https://www.sepidarsystem.com

 

معرفی 10 بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی معروف ایران

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد
نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد محصول جدید شرکت پرآوازه آرین سیستم و بهترین نرم افزار حسابداری این شرکت برای انواع شرکتها میباشد که بتازگی به بازار عرضه شده است.

نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم بیشتر مناسب کسب و کارهای بزرگ میباشد اما این شرکت با هدف حمایت از شرکتها و کسب و کارهای کوچک و متوسط، اقدام به تولید نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد برای شرکتهای تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و خدماتی کرده است که به لطف رابط کاربری حرفه ای، امکانات و آنالیزهای تخصصی، مشتری مداری و پشتیبانی مستمر و مطلوب، در مدت کوتاهی توانسته است به حریفی پرقدرت و تازه نفس برای رقبان خود تبدیل شود. نسخه دمو و تجاری نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد را میتوانید از وبسایت رسمی این شرکت به نشانی زیر دریافت نمایید.


https://www.fardadgroup.com/

نرم افزارهای حسابداری پارمیس

شرکت پارمیس یکی دیگر از مشهورترین ترین شرکت های نرم افزاری ایرانی میباشد که با تولید نرم افزارهای حسابداری شرکتی، فروشگاهی، و بازرگانی کمک بزرگی به کسب و کارها کرده است. امکانات موجود در انواع نسخه های نرم افزار حسابداری پارمیس، پاسخگوی نیاز بسیاری از فروشگاه ها و شرکت ها در حوزه مالی و مدیریتی میباشد.

خالی از لطف نیست که بگوییم اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس یکی از محبوب ترین برنامه های حسابداری میباشد که بصورت رایگان در نسخه های اندروید و ios عرضه شده است که آن را میتوانید از وبسایت رسمی این شرکت به نشانی زیر دانلود نمایید.


https://parmisit.com

نرم افزارهای حسابداری هلو

20 سال است که شرکت مهندسی نرم افزار هلو، تولید نرم افزارهای حسابداری مخصوص اصناف و فروشگاه ها را با بکارگیری کارشناسان مجرب با پوشش دهی بیش از 200 گروه شغلی آغاز کرده است و علاوه بر این، خدمات مشاوره و راهنمایی در حوزه امور مالی به مشتریان خود ارائه می دهد.

سادگی، قیمت ارزان و امکانات گسترده نرم افزارهای حسابداری هلو موجب شده در لیست نرم افزارهای حسابداری رایگان و پولی، به یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین نرم افزارهای مالی ایران تبدیل شود. شرکت هلو با ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی کوچک، متوسط و ویژه، توانسته نیازهای محاسبات و مدیریت مالی بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط را براورده سازد و در این حوزه نیز موفق عمل کند. برای مشاهده نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت هلو به نشانی زیر مراجعه نمایید.


https://holoo.co.ir

نرم افزارهای حسابداری محک

حدود ده سال از تاسیس محک میگذرد که در طی این سالها، موفق به طراحی و توسعه انواع نرم افزارهای مالی شده است. محک نیز با ارائه نسخه های با کیفیت و حرفه ای فروشگاهی و شرکتی توانست اعتماد بسیاری از اصناف و شرکتها را جلب کند و به برندی خوش نام و دوست داشتنی تبدیل شود.

همچنین نرم افزار کیف پول محک، از برترین نرم افزارهای حسابداری رایگان و معروف در حوزه نرم افزارهای حسابداری شخصی میباشد که برای پلتفرم موبایل ساخته شده است و از نشانی اینترنتی میتوانید آن را دریافت نمایید.


https://mahaksoft.com

نرم افزارهای حسابداری قیاس

گروه متخصصین نرم افزاری قیاس بیش از دو دهه است که در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری در حوزه های مختلف بازرگانی، تولید و خدماتی فعالیت می کند و به خوبی توانسته است با بهره مندی از فناوری های روز در کنار طراحی و تولید نرم افزار حسابداری خزانه داری، انبار، حقوق و دستمزد و غیره و همچنین پیاده سازی در شرکت ها و سازمان های کوچک و متوسط، نرم افزارهای حسابداری رایگان را نیز برای کاربران اندروید پیاده سازی کند و کاربران به راحتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات انواع نرم افزارهای حسابداری قیاس می توان به امنیت و سرعت بالا، سادگی، آموزش و پشتیبانی مطلوب اشاره کرد. همچنین نسخه دمو ماژول های مختلف قیاس را میتوان جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان بازار دانست که میتوانید در وبسایت رسمی شرکت به نشانی به آن دسترسی پیدا کنید.


https://gheyas.com

نرم افزارهای حسابداری شایگان
شایگان سیستم نرم افزارهای حسابداری خود را با نام تجاری «حسابگر» در بازار عرضه میکند و نرم افزارهای این شرکت، جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف ایران میباشد. شایگان سیستم از سال 1370 شروع به طراحی و تولید نسخه های مختلف نرم افزارهای حسابداری مثل نرم افزار حسابداری شرکتی با نام های حسابگر صنعتی، حسابگر بازرگانی، حسابگر اموال و... انواع نرم افزارهای ویژه اصناف و فروشگاه ها کرده است و یکی از موفق ترین و مشهورترین شرکتهای سازنده برنامه حسابداری در کشور میباشد.

شایان توجه است که این شرکت موفق به دریافت جایزه «استاندارد اعتماد مشتریان» در همایش نهمین اجلاس ناپک در سال 92 شد که جزئیات آن را میتوانید در تارنمای رسمی این شرکت به نشانی زیر مطالعه نمایید.


https://shygunsys.net

نرم افزارهای حسابداری تدبیر

شرکت پردازش موازی سامان را با برنامه حسابداری معروفش می شناسیم. این شرکت از سال 1377 شروع به طراحی برنامه های حسابداری ساده کرد و به مرور، امکانات و قابلیت های نرم افزارهای حسابداری خود را بیشتر کرد و با ادامه این بهینه سازی ها، توانست نرم افزار حسابداری تدبیر را به یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف ایران با امکانات حرفه ای برساند.

شرکتهای بزرگی همچون سام سرویس، گلدیران و اطلس مال، برخی از مشتریان این شرکت هستند که نشان دهنده کیفیت بالای نرم افزار حسابداری شرکتی تدبیر میباشد. «تدبیر» لایت نیز از جدیدترین محصولات این شرکت میباشد که بمنظور مدیریت امور مالی شرکت و کسب وکارهای کوچک طراحی شده است که میتوانید امکانات و ویَژگی های آن را در وبسایت زیر مشاهده کنید:


https://sppcco.com

نرم افزارهای حسابداری پیوست

گروه نرم افزاری پیوست سابقه ای 15 ساله در عرصه ساخت محصولات نرم افزاری حوزه مالی و مدیریتی دارد که یکی از شرکتهای معروف ایران در این حوزه میباشد. قیمت مناسب، امکانات حرفه ای، مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب را میتوان دلیل محبوبیت پیوست و نرم افزارهای حسابداری معروف آن دانست.

دیوان محاسبات کشوری، کشتی رانی جمهوری اسلامی، بیمه معلم، شرکت آسان موتور و... از نرم افزارهای اتوماسیون اداری و مالی پیوست استفاده میکنند و نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست نیز در بسیاری از شرکتهای ایرانی پیاده سازی شده است. بر همین اساس پیوست، از سازندگان بهترین نرم افزارهای حسابداری مطرح ایران محسوب میشود که میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی این شرکت به نشانی زیر، به محصولات این شرکت دسترسی داشته باشید :


https://payvast.com

نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم

شرکت آرین سیستم از سال 1383 با هدف یکپارچه سازی سازمانهای بزرگ شروع به فعالیت کرد و هم اکنون یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان نرم افزارهای مدیریتی و مالی در ابعاد اینترپرایز و سازمانی ERP میباشد که سازمانهایی همچون ستاد عتبات عالیات، هولدینگ هایی نظیر تیراژه ماشین و شرکتهای بزرگی همچون چای دبش، قالی سلیمان، استیل اخوان، موسسه مالی توسعه و... از مشتریان این شرکت هستند.

این شرکت در کنار تولید نرم افزارهای اداری و مدیریت سازمانی مانند نرم افزار اتوماسیون اداری، BPMS و CRM با ارائه نرم افزارهای تخصصی ERP و تحت وب حوزه مالی مانند نرم افزار حسابداری مالی، خزانه داری، بهای تمام شده، صورت های مالی، حوزه بازرگانی مانند حسابداری خرید و فروش، پخش مویرگی، حوزه تولید مانند نرم افزار برنامه ریزی تولید، کنترل و تضمین کیفیت، نگهداری و تعمیرات و همچنین حوزه منابع انسانی مانند نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، مدیریت پرسنلی و... برای انواع شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید نموده است. میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت با امکانات و ویژگی های نرم افزارهای حسابداری آرین سیستم آشنا شوید:


https://www.ariansystem.net

شما همراهان گرامی میتوانید تجربیات خود را با بهترین نرم افزارهای حسابداری معروف از شرکتهای مطرح ایرانی در حوزه نرم افزار حسابداری شرکتی، سازمانی، فروشگاهی، شخصی و همچنین نرم افزارهای حسابداری رایگان با ما در میان بگذارید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲۸ انتشار یافته: ۱
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
۱۱
۳۲
ممنون بابت مقاله خوبتون

نیازمندی ها