مرد جوان که به خاطر رابطه شیطانی مرتکب جنایت شده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد. همسر مقتول هم به خاطر همدستی در جنایت به پنج سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹۶

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سه سال قبل آغاز شد. زنی به نام ناهید با مراجعه به پلیس تهران از ناپدید شدن شوهرش خبر داد. ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کرده و جسد مرد ناپدید شده را در اطراف تهران یافتند که با ضربه به سرش کشته شده بود.
ماموران در ادامه تحقیقات به همسر نوجوان مقتول مشکوک شده و به بازجویی از او پرداختند که به قتل اعتراف کرد و گفت: من و پسری به نام نیما به هم علاقه داشتیم اما مادرم مخالف این ازدواج بود و مرا به عقد شوهرم درآورد. بعد از عروسی ارتباط من و نیما ادامه داشت تا این‌که تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم تا با هم ازدواج کنیم. نیما شب به خانه‌ام آمد و با ضربه‌های چکش شوهرم را کشت.
پس از این اعترافات، نیما هم دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. متهمان هفته گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده و اولیای دم برای آنها اشد مجازات را خواستند.
نیما در جلسه محاکمه گفت: وقتی ناهید موضوع قتل را مطرح کرد، فکر می‌کردم شوخی می‌کند اما او اصرار کرد و من برای اثبات علاقه‌ام به او، نقشه قتل را اجرا کردم.
ناهید هم گفت: من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم و او همیشه مرا کتک می‌زد. از این رفتار خسته شده بودم. می‌خواستم طلاق بگیرم اما مادرم مخالفت کرد. از اولیای دم عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم مرا ببخشند.
پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات وارد شور شده و متهم ردیف اول را به قصاص و متهم ردیف دوم را به پنج سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند هر دو متهم به خاطر رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها