اگر می‌خواهید آلزایمر نگیرید حتما این نرم‌افزار بازی را روی تلفن همراهتان نصب کنید؛ بازی Sea Hero Quest (قهرمان دریا) که هم مناسب اندرویدی‌ها و هم آیفون‌دارها طراحی شده است. این فقط یک بازی نیست، بلکه تلاشی برای کمک به دانشمندان برای مبارزه با آلزایمر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۸۱

شعاری که مهم‌ترین تعریف برای این بازی به حساب می‌آید. آیا می‌دانستید یکی از اولین نشانه‌های آلزایمر از دست دادن مهارت جهت‌یابی است؟ این بازی دقیقا روی همین مهارت تمرکز و آن را تقویت می‌کند. البته با این‌که داستان بازی کمی نیاز به دانستن زبان انگلیسی دارد، اما با چند بار گشت و گذار در بازی متوجه موضوع و روند آن خواهید شد و در هر سن و سالی که هستید، می‌توانید از بازی کردن لذت ببرید و با آلزایمر بجنگید.
بازی مربوط به جوانی است که به دنبال بازیابی خاطرات پدرش در اقیانوس‌هاست. قهرمان داستان باید مهارت‌هایی مثل جهت‌یابی و تیر‌اندازی را کسب کند تا بتواند در اقیانوس زنده بماند. ابتدای بازی Sea Hero Quest مراحل برای شما مشخص می‌شود و به کمک آیکون‌هایی هم تنظیمات مربوط به صداها و زبان بازی و تغییرات اختیاری قابل انجام است. اولین چیزی که بعد از شروع مرحله اول در بازی شما را جذب خواهد کرد این است که نقشه ساده‌ای به شما نشان داده و از شما خواسته می‌شود آن را به خاطر بسپارید. بعد از به‌خاطر سپردن نقشه شما باید با انگشتانتان قایق را به سمت مقصد به جلو برانید. شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما باید گفت این مقصدها در یک مسیر برای شما قرار نگرفته اند و شاید مجبور باشید چند بار مسیر را دور بزنید تا بتوانید به‌درستی این کار را انجام دهید. می‌توان گفت در هر مرحله از بازی قهرمان دریا، چیز جدیدی از شما خواسته می‌شود تا انجام دهید. در واقع در هر مرحله تجربه جدیدی به‌دست خواهید آورد که در مراحل بعد به دردتان خواهد خورد زیرا جزئیات زیادی در این بازی نهفته است.

پریسا اصولی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها