پشت پرده صفحه رسمی پرسپولیس در اینستاگرام با 2 میلیون دنبال‌کننده

خودی‌ها رمز عبور را نمی‌دهند!

صفحه‌ای رسمی در اینستاگرام. صفحه‌ای که بیش از دو‌میلیون دنبال‌کننده دارد و متعلق به باشگاه پرسپولیس است. البته تا قبل از این‌که پندار خمارلو مصاحبه کند و بگوید: «آن صفحه هیچ ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. ما به مدیریت این فضا نامه زدیم و رسما اعلام کردیم که این صفحه برای ما نیست. شاید تا یک ماه آینده آن صفحه را ببندد و صفحه جدیدی به ما بدهند!»
کد خبر: ۱۱۸۲۲۴۱

خمارلو در حالی این ادعا را می‌کند که مقابل نام این صفحه تیک آبی اینستاگرام مشاهده می‌شود. تیک آبی از ویژگی‌هایی است که اینستاگرام به اکانت افراد مشهور می‌دهد تا صفحه آنها از صفحات جعلی متمایز شود و اصطلاحا به این تیک آبی، Verified Badge گفته می‌شود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این تیک‌آبی به همین سادگی‌ و به هر اکانتی داده نمی‌شود. یعنی تا زمانی که برای اینستاگرام محرز نشود که صفحه، واقعی و متعلق به خود شخص است این تیک به آنها تعلق نخواهد گرفت. درباره صفحه باشگاه‌های پر طرفدار هم همین قانون وجود دارد. مثلا مشکلی که در حال حاضر برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است به همین آسانی قابل حل نخواهد بود؛ چرا که آن اکانتی که سرخپوشان می‌گویند ارتباطی به باشگاه ندارد، مدارک مستندی را برای اینستاگرام ارسال کرده‌اند که توانسته‌اند تیک آبی را بگیرند.
پس چرا برای پرسپولیس این مشکل به وجود آمده است؟ صفحه‌ای که بیش از دو‌میلیون دنبال کننده دارد و تیک آبی را هم دریافت کرده چطور می‌تواند فیک و ساختگی باشد؟ از دل باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این صفحه سال‌های قبل و در زمان مدیریت قبلی ساخته شده است و رمز عبور آن دست یکی از کسانی است که حالا دیگر در تیم حضور ندارد. البته در این زمینه هم شایعات سمت دو اسم می‌رود. یکی بازیکن سابق تیم که زمانی هم در پرسپولیس پست داشت و دیگری هم یکی از مدیران که فصل قبل سر و صدای زیادی راه انداخت. خبر رسیده که آنها مسؤولیت این صفحه را بر عهده دارند و به هیچ عنوان هم حاضر نیستند گذرواژه را در اختیار مسؤولان فعلی قرار بدهند. بی‌شک بهترین کار شکایت به اینستاگرام و انتظار برای بررسی مستندات است تا از طریق باشگاه ثابت شود که یک نفر یا نفراتی در حال سوء‌استفاده از اکانت رسمی پرسپولیس هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها