رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی شبهات مبنی بر این‌که برخوردهای دستگاه قضایی نشان‌دهنده ناامن بودن فضای سرمایه‌گذاری در کشور است تاکید کرد: مقابله ما با مفاسد اقتصادی در واقع حمایت از سرمایه‌گذاری سالم و ایجاد فرصت‌های برابر است. بر این اساس مجددا تاکید می‌کنم که قوه قضاییه حامی جدی سرمایه‌گذاری سالم و مشروع در کشور بوده و همواره در‌صدد رفع موانع سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۱۷

به گزارش میزان، آیت‌ا... آملی لاریجانی در جلسه مسؤولان عالی قضایی با اشاره به برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی، این برخوردها را لازم و عادلانه دانست و تصریح کرد: مفسدان باید بدانند که اگر بخواهند به حقوق میلیون‌ها نفر از مردم تعدی کنند، حتما مورد مواخذه و برخورد قرار خواهند گرفت و جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد عده‌ای در فضای متلاطم اقتصادی در جهت دستیابی به مطامع خود، حقوق و معیشت مردم را هدف قرار دهند.
آملی لاریجانی با رد این ادعا که برخورد با مفاسد اقتصادی، سیاسی و جناحی است، تاکید کرد: مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی که از گذشته هم وجود داشته، یک امر حاکمیتی است و دستگاه قضایی در رسیدگی‌ها هیچ توجهی به مسائل جناحی و سیاسی ندارد بلکه صرفا براساس قانون و شرع عمل می‌کند.
رئیس قوه قضاییه همچنین پیشاپیش میلاد مسعود حضرت مسیح‌(ع) را به همه هموطنان مسیحی و مسیحیان سراسر جهان تبریک و تهنیت گفت و تصریح کرد: جای تاسف است که برخی کشورهای مدعی پیروی از مسیحیت و به‌ویژه حکام آنها کاملا برخلاف تعالیم حضرت مسیح‌(ع) رفتار می‌کنند و مرتکب جنایاتی می‌شوند که به هیچ عنوان مورد تایید هیچ‌یک از پیامبران الهی نیست.
آملی لاریجانی، رفتار کشوری مانند آمریکا و حمایت آن از جنایاتی نظیر کشتار مردم مظلوم یمن را نمونه‌ای از تناقض در ادعای این کشورها نسبت به پیروی از حضرت مسیح‌(ع) و عمل بر‌خلاف تعالیم آن حضرت برشمرد و افزود: همه پیامبران الهی برای مقابله با همین جنایات و رذائل مبعوث شده‌اند، اما می‌بینیم که امروز کشورهای سلطه با هدف براندازی حکومت‌های مردمی و سوق دادن جوامع به سمت تمایلات خود به انواع جنایات دست می‌زنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها