جام جم: با شناسایی مخفیگاه اعضای یک باند که از یک طایفه معروف هستند، متهمان به 150 فقره سرقت در کرج و تهران اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۲

سرهنگ بزمون ، فرمانده انتظامی کرج با اشاره به این خبر به خبرنگار ما گفت: از چند ماه پیش شکایت هایی در پلیس آگاهی کرج درباره دزدی از منازل مطرح بود که نشان می داد این سرقتها از سوی اعضای یک باند انجام می شود.
سرهنگ بزمون افزود: با افزایش این شکایت ها، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با بررسی تخصصی از سوی ماموران فرضیه های متفاوتی مطرح شد که نشان می داد این سرقت ها به صورت سریالی انجام می شود.

ردپا


فرمانده انتظامی کرج افزود: پس از جمع بندی اطلاعات مربوط به این سرقت ها، تعدادی از افراد سابقه دار به صورت غیرمحسوس تحت کنترل قرار گرفتند و پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت ، مخفیگاه اعضای باند مورد شناسایی قرار گرفت و با محاصره محل و صدور مجوز قضایی 6 نفر از اعضای اصلی باند در این محل دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کرج افزود: در بررسی و تحقیق از متهمان دستگیر شده ، آنها ابتدا منکر سرقت شدند، اما در ادامه و با توجه به دلایل و مدارک ارائه شده از سوی پلیس ، زبان به اعتراف گشودند و به 30 فقره سرقت منزل ، 15 فقره کیف قاپی ، 120 فقره سرقت لوازم خودرو و 12 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

دستگیری 12 متهم


سرهنگ بزمون در ادامه گفت: با اعترافات اعضای باند و شناسایی محل اختفای اموال مسروقه ، تعداد قابل توجهی لوازم برقی ، صوتی تصویری ، فرش و طلا کشف و توقیف شد.
بزمون افزود: متهمان در مرحله بعدی اعتراف کردند پس از سرقت خودرو و تعویض پلاک ، از خودروهای مسروقه در سرقت منازل استفاده می کرده اند و چندین دستگاه از خودروهای مسروقه را نیز به خریداران اموال دزدی فروخته اند.
به دنبال این اعترافات 6 عضو دیگر این باند که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می کردند دستگیر شدند که تاکنون 12متهم در ارتباط با سرقت های سریالی در اختیار پلیس قرار گرفته اند.
وی تصریح کرد: متهمان بیشترین سرقت ها را در مهرشهر، رجایی شهر، کیانمهر، بلوار انقلاب ، نظرآباد، هشتگرد و تهران انجام داده اند که با صدور دستور قضایی ، تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها