اگر در طول سفر با تور ترکیه به دنبال ساحلی ماسه ای و همچو برف هستید، اگر طرفدار شن و ماسه زیبا در ساحلی آرام هستید، لارا ساحل محل مناسب برای گذراندن یک روز کامل در آنتالیا ترکیه است.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۲۹
سواحل آنتالیا در تور ترکیه

ساحل لاارا آنتالیا با حدود ۴۵۰ هکتار زمین، دارای باشگاه های ساحلی، رستوران ها، کافه ها است، خوب محزر است که با وجود این حجم از امکانات، ساحل لارا در لیست برترین سواحل ترکیه می باشد و محلی برای تنهایی نیست.

والیبال و ورزش های ساحلی، تفریحات آرامش بخش و هیجان انگیز را در ساحل لارا در آنتالیا تجربه خواهید کرد.

ساحل چیرالی آنتالیا ترکیه –Çıralı

ساحل چیرالی آنتالیا که به دلیل وجود باقی مانده های تاریخی از شهر لیسیان – Lycian به ساحل اُلیپسُن نیز معروف است.

ساحل چیرالی یکی از زیباترین سواحل آنتالیا می باشد که با تاریخ گره خورده است.

این ساحل آرام و قرار ندارد و در همه فصل از سال پر است از مردم محلی و توریستان زیادی که در کنار این ساحل از زیبایی های طبیعی لذت می برند.

شما حتما ساحل چیرالی را دوست خواهید داشت چرا که زیبایی های طبیعی ساحل، ساحل ماسه ای سفید، آب زلال و اتاق های ساحلی چیرالی برای هر توریستی با هر سلیقه ای کافیست.

ساحل کنییالتی آنتالیا ترکیه – Konyaaltı

یکی دیگر از سواحل معروف و خوش آوازه آنتالیا در تور ترکیه ساحل کنییالتی آنتالیاست که بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی قرار گرفته است.

ساحلی را در جوار کوه های سر سبز سر به فلک کشیده تجسم کنید، منظره بی نظیری که ساحل کنییالتی دارد از منظره های بی نظیریست که لنر دوربین هر عکاسی را به خود جلب می کند.

ساحل کنییالتی آنتالیا چند مایل است، بنابر این محوطه زیادی برای تفریح و آفتاب گرفتن در سواحل ماسه ای کنییالتی در اختیار دارید.

علاوه بر این، رستوران ها و کافه های مناسبی نیز در محوطه ساحلی کنییالتی برای ارائه خدمات به توریستان تور ترکیه قرار دارند.

ساحل بلک

به گزارش سفر باتو ، یکی از مجلل ترین سواحل آنتالیا ساحل بلک است. اگر اهل بازی گلف هستید به این منطقه سری بزنید.

مساحت این منطقه تا کوه های تاروس ادامه دارد و مجموعاً ۳۶ کیلومتر مربع است؛ و در غرب آنتالیا قرار دارد.

از دیگر جاذبه های این منطقه وجود سواحل ماسه ای و جنگل های کاج است. در این منطقه ۵۷۴ نوع گیاه وجود دارد که برخی از آن ها فقط در کشور ترکیه یافت می شوند و یکی دو گونه نیز خاص منطقه بلک هستند.

در مجاورت این منطقه نیز مکان های تاریخی مشهوری مانند پرگه و اسپندوس وجود دارند. این منطقه بیشتر مورد توجه افراد ثروتمند است و بیشتر هتل های اطراف آن چهار یا پنج ستاره می باشند.

شما می توانید در مدرسه بین المللی تنیس آموزش ببینید. در طبیعت این منطقه بیشتر از ۱۰۰ نوع از انواع پرندگان وجود دارد.

علاوه بر موارد آبشاری زیبا به نام کورسوناف نیز در حاشیه این منطقه وجود دارد که می توانید با کرایه کردن یک اتومبیل برای تفریح به آن سر بزنید. رشد این منطقه از سال ۱۹۹۰ شدت بیشتری گرفته است.

وجود پارک ملی کورشونلو در فاصله اندکی از ساحل بلک، این منطقه را نزد طبیعت دوستان جذاب تر نیز کرده است.

بیشتر از ده زمین گلف، ۵۰ زمین فوتبال و دویست زمین تنیس از امکانات ورزشی منطقه بلک می باشند.

همچنین در این منطقه ساحلی امکانات جانبی کاری مانند سالن های کنفرانس و گردهم آیی و مکان های مناسبی برای جشن و عروسی نیز تدارک دیده شده است.

ساحل المپوس

ساحل المپوس در ساحل مدیترانه در تور ترکیه لحظه آخری قرار دارد. در هنگام بازدید از المپوس نیازی به دانش تاریخی بسیاری وجود ندارد اما کمی دانستن درباره خرابه ها شما را بیشتر جذب این محل می کند.

نقاط یاستانی در امتداد جاده های قدیمی، سرسبزی و شگفتی های طبیعی را می توانید در این نقطه با هم داشته باشید و از آن لذت ببرید.

این منطقه در دوره Lycia به عنوان شهر بندری استفاده می شده است. این شهر بسیار ثروتمند بود به طوری که تمام شهرها تنها یک نماینده در فدراسیون داشتند اما این شهر سه نماینده داشت. این منطقه بعد از قرن ۱۷ به یک محیط صلح آمیزی برای بازدیدکنندگان تبدیل شد.

گردشگران تنها برای آثار تاریخی به این منطقه نمی روند، آنها بلکه برای آب زلال مدیترانه در این ساحل جذب می شوند.

وقتی افراد در حال موج سواری هستند سنگریزه های زیر آب بسیار شفاف دیده می شوند در حالیکه آنها در عمق ۸ متری هستند.

روخانه ای از داخل خرابه ها می گذرد. این همان جایی است که شما می توانید هنگام شنا کردن از نمک دریا خلاص شوید.

در حالی که شنا می کنید یک آرامگاه را می بینید که آرامگاه کاپیتان Eudomos است. یک کشتی و یک نوشته بر روی آرامگاه در رابطه با خاطره او وجو دارد.

مسیر از میان درختان کاج به معبد روم می رسد. در سفر خود به آنتالیا حتما از این ساحل دیدن کنید.

ساحل پرتقال آلانیا (نارنجی)

ساحل آلانیا در شرق مرکز شهر قرار دارد. طول این ساحل یک کیلومتر می باشد و به دلیل داشتن امنیت بالا دارای پرچم های آبی است.

آن از جایی آغاز می شود که Oba با دریا می ریزد تا جایی که رود دیم به دریا می ریزد تمام می شود. عرض این ساحل در برخی از نقاط به ۱۰۰ متر می رسد.

ورود به این ساحل رایگان می باشد اما ورزش هایی آبی، رستوران ها و هتل های ساحل هزینه دارند.

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی بسیار به مرکز شهر در آفر تورهای مناسب ترکیه نزدیک است و یک پارک ساحلی دارد و مناسب برای کسانی است که دوست دارند وقت خود را در مرکز شهر صرف کنند و با خانواده خود صدها سرگرمی را داشته باشند.

شما می توانید در این اینجا شنا کنید یا فعالیت های ورزشی آبی دیگر را امتحان کنید و از آنها لذت ببرید.

شما همچنین می توانید در اینجا گلف بازی و اسب سواری کنید. در این محل برای تمامی افراد حتی کودکان جاذبه ای را دارد تا سرگرم شوند.

رستوران های مختلف و کافه های بسیاری در این منطقه وجود دارند. در پارک ساحلی شما می توانید سرسره های آبی را امتحان کنید یا از دیدن دلفین ها و وال ها لذت ببرید.

اینجا روز و شب با کنسرت های زنده، نمایش های خیابانی و انیمیشن ها باز است. پس اگر دوست دارید تا در مرکز شهر بمانید این ساحل بهترین گزینه انتخابی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها