فصل ششم خندوانه از امشب روانه آنتن می‌شود

جزئیات جدید فصل ششم خندوانه

رامبد جوان در آخرین قسمت از فصل پنجم خندوانه که شهریورماه روی آنتن شبکه نسیم رفت، گفت: «به محض این‌که بتوانیم تا دوماه دیگر دوباره به خانه‌های شما برمی‌گردیم.» و امروز همان روز است. پخش فصل ششم خندوانه به تهیه‌کنندگی سید‌علی احمدی و با اجرای رامبد جوان از امشب 30 آذرماه ساعت 23 آغاز می‌شود؛ این برنامه آخر هفته‌ها یعنی چهارشنبه،‌ پنجشنبه و جمعه روی آنتن می‌رود. فصل ششم برنامه که قرار است تا نوروز 98 پخش‌شان ادامه داشته باشد با تغییراتی همراه است. از جمله این‌که بخش قاچ به این برنامه اضافه شده است. این بخش پیش از این نیز در زمان جام‌جهانی فوتبال با حضور رامبد جوان،‌ جناب‌خان و مهمان برنامه در دکوری متفاوت از دکور اصلی خندوانه و بدون تماشاگر روی آنتن می‌رفت و به موضوع حضور ایران در این مسابقات می‌پرداخت. قاچ اما در فصل دوم خود به هویت تازه‌ای رسیده و قرار است از 3 آذر شنبه تا سه‌شنبه از شبکه نسیم پخش شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۳۸

ادابازی و بدانگاه

سیدعلی احمدی، تهیهکننده این دو برنامه درباره رویدادهای جدید فصل جدید خندوانه و قاچ میگوید: خندوانه مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سرشناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ ادابازی هم در این فصل از برنامه برگزار میشود.

در این فصل از «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب خان و نیما شعباننژاد، شاهد استندآپ برگزیدگان دو مسابقه خندانندهشو هستیم.

همچنین بخش «بدانگاه» که فرصتی برای انتقال مفاهیم علمی و تجربی در حوزههای مختلف و موجب ارتقای سطح زندگی است، به هر دو برنامه اضافه خواهد شد.

محبوبیت در لبه تیغ

دکور اصلی برنامه در این فصل تغییری نداشته و به گفته گروه سازنده برنامه بخش اعظمی از قسمتهای مربوط به آن تا امروز تصویربرداری شده است. آنچنان که گفته شد در این فصل نیز باز جناب خان، عروسک دوستداشتنی و یکی از اصلیترین برگهای برنده خندوانه در برنامه حضور دارد. دعوت از مهمانان و گفتوگو با آنان همچون سالهای گذشته یکی از بخش‌‌های اصلی برنامه است.

دو بخشی که هر چند محبوب مخاطبان خندوانه است، اما با حضور مکرر آنان در فصول گذشته این گمان وجود دارد که به تکرار بیفتد و خندوانه نتواند با تکیه بر محبوبیت آنها ادامه پیدا کند.

بفرمایید موسیقی

در قسمتهایی از قاچ که گروه این روزها در حال فیلمبرداری آن است قرار است گروههای موسیقی حضور داشته باشند. این را رامبد جوان مدتی پیش در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.

او از خوانندهها و گروههای موسیقی خواست که به او پیام دهند تا پس از آشنایی با یکدیگر در برنامه حاضر شوند. جوان طبق معمول با هیجان نوید اتفاقات باحالی را داد که قرار است در برنامه بیفتد.

احتمالا این پروژه در ابتدا با آزمون و خطاهایی روبهرو خواهد شد.

آنچنان که خندوانه در طول حیاتش از این آزمون و خطاها بسیار داشته است، اما تا امروز توانسته از پس آنها بربیاید. چالشهای جوان و برنامهاش گاه خودخواسته و گاه تحمیلی بوده است مثل ماجرای جدایی جنابخان از برنامه و پیوستن دوباره او یا حضور عروسکهای سه برادر که با توفیق چندانی مواجه نشد و به همین دلیل خیلی زود بار سفر بستند و از برنامه خداحافظی کردند. باید دید سری تازه برنامه و بویژه بخش قاچ که تغییرات بیشتری دارد در نشستن بر دل مخاطبان تا چه اندازه موفق عمل میکند.

منتظر فصل هفتم باشید

رامبد جوان در نشست خبریای که در پایان فصل پنجم برای این برنامه برگزار شد در مورد تغییرات فصل ششم گفته بود که احتمال دارد در کنار استندآپ کمدیهایی که پیشتر هم در خندوانه اجرا میشدند، شبهای تئاتر نیز به این برنامه اضافه شود. او گفته بود: تلاش میکنیم در فصل بعدی خندوانه شبهای استندآپ برگزار کنیم؛ یعنی فقط یک نفر بیاید، نیمساعت استندآپ اجرا کند و تمام. اصلا دیگر من دیده نشوم و زمان فقط به کمدین اختصاص پیدا کند. علاوه بر این فعلا مشغول مذاکره هستیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد که افراد بیایند روی صحنه و تئاتر اجرا کنند. با تعدادی کارگردان شاخص هم صحبت کردهایم که فعلا عدهای وقتش را نداشتهاند و عدهای تمایلش را.

آنچنان که در خبرهای منتشرشده در این مدت نیز آمده، قرار بود این بخش به مدیریت حمید پورآذری و با حضور برخی از گروههای نمایش در ژانرهای گروتسک تا کمدی، زیر 20دقیقه اجرا شوند. شهابالدین حسینپور، کارگردان تئاتر یکی از کسانی است که بیان کرده بود به همین منظور به خندوانه پیوسته است، اما اخیرا تهیهکننده خندوانه اعلام کرد این اتفاق در فصل ششم خندوانه میسر نشد. او درباره اینکه گفته میشد قرار است رویداد تئاتر کمدی در خندوانه برگزار شود، توضیح داد: تیم خندوانه چند ماه تلاش کرد تا متنها و اجراهای قویای را برای خندوانه تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهای قابل قبول این بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاشها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئاتر کمدی را در فصل هفتم خندوانه که سال آینده ضبط میشود، برگزار کرد.

نوید یک نوآوری جالب

جوان همچنین پیشتر در مورد یک اتفاق جالب در خندوانه نوید داده بود و آن این است که از بین تماشاچیان حاضر در استودیو قرعهکشی میکنند و یک نفر مثل مهمان روبهروی مجری مینشیند و از او درخصوص زندگیاش سوال پرسیده میشود. آنچنان که رامبد جوان در نشست خبری خندوانه اعلام کرده بود، حتی قسمتهایی از این طرح را ضبط کرده است. باید منتظر ماند و دید شاهد این اتفاق در فصل ششم این برنامه خواهیم بود یا این بخش نیز مانند تئاتر روی آنتن نیامده، از برنامه حذف میشود.

نوشین مجلسی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها