سناریوی خانوادگی برای مخفی کردن قتل پسر معتاد در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران فاش شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۵۳

به گزارش جامجم، ساعت 4 بامداد دیروز مرگ مشکوک پسر 30 سالهای که بر اثر اصابت چاقو به سینهاش به قتل رسیده بود به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند که پسر جوان ساعتی قبل توسط خانوادهاش به بیمارستان منتقل شده و بر اثر شدت خونریزی جان باخته بود.

خانواده پسر جوان در تحقیقات گفتند؛ سعید پس از مصرف زیاد شیشه با چاقو خودزنی کرد که او را به بیمارستان رساندیم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی محل حادثه و تحقیقات از خانواده سعید ،دریافتند ماجرا خودزنی نبوده و او قربانی جنایت خانوادگی شده است.

مادر مقتول در اظهاراتش با معرفی همسرش به عنوان عامل جنایت مدعی شد همسرش زمانی که پسرشان قصد داشته او را خفه کند مرتکب جنایت شده است.در ادامه تحقیقات پلیسی از دیگر اعضای خانواده مشخص شد که برادر کوچک مقتول به نام فرهاد 23 ساله در جریان درگیری با برادرش، با چاقو ضربهای به سینه او زده که منجر به قتل شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، پدر و برادر سعید دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. فرهاد در تشریح جنایت گفت: ساعت 8 شب جمعه با تماس تلفنی همسرم به خانه آمدم. برادر بزرگترم مواد زیادی مصرف کرده بود و به تمام اعضای خانواده ناسزا میگفت. او با پدر و مادرم نیز درگیر شده و حتی آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. درگیری همچنان تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت تا اینکه با برداشتن یک چاقو از داخل آشپزخانه به سمت سعید رفته و ضربهای به سمت او پرتاب کردم که به سینهاش برخورد کرد و روی زمین افتاد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: با هماهنگی قضایی، پدر و برادر مقتول برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها