جام جم آنلاین از روند افزایش نرخ اجاره بها گزارش می‌دهد

حبابی که هنوز نترکیده است

اولین نشست مهربانی با متقاضیان مسکن مهر پس از ۵ سال

عذرخواهی وزیر جدید راه بابت تأخیر در تحویل مسکن مهر

در حالی عباس آخوندی در ۶۲ ماه حضورش در وزارت راه یک واحد مسکن مهر را افتتاح نکرد و ملاقات با متقاضیان این طرح را کسرشان می‌دانست که وزیر جدید راه و شهرسازی ضمن ملاقات با متقاضیان بابت مشکلات به وجود آمده برای آنها عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۱۷

به گزارش فارس، صبح دیروز حدود ۱۰۰ نفر از ساکنان و متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در مقابل ساختمان وزارت راه نسبت به تأخیر در واگذاری واحدهای مسکن مهر در پردیس اعتراض کردند.

این تجمعکنندگان پلاکاردهایی با این مضمون در دست داشتند که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی باید به مشکلات آنها رسیدگی کند.

این متقاضیان عنوان میکردند که علیرغم واریز آوردههای خود، همچنان پروژههای مسکن مهر در شهر پردیس به صورت لاکپشتی پیش میرود، به طوری که برخی از کارگاههای مسکن مهر تعطیل و برخی به صورت بسیار محدود در حال کار کردن هستند.

برخی از متقاضیان فاز 11 و 5 نیز عنوان میکردند که پروژهها به حالت نیمهکاره رها شدهاند و برخی از واحدها که تکمیل شدهاند، به دلیل نبود گاز امکان اسکان پیدا کردن در این هوای سرد برای متقاضیان وجود ندارد.

به دنبال این تجمع، محمد اسلامی وزیر راه با حضور در جمع معترضان و بعد از بیان مشکلات از سوی ساکنان مسکن مهر پردیس اظهار کرد: در وهله نخست از همه مردمی که به خاطر برخی مشکلات و وضعیت به وجود آمده دچار مشکل شدند به عنوان نماینده عالی دولت در وزارت راه و شهرسازی عذرخواهی میکنم.

با این حال خوشحالم که در یک جمع دوستانه مشکلات شما عزیزان مطرح شد تا به امید خدا و کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: تمام مطالبی که افراد بابت مسکن مهر شهر جدید پردیس در این جلسه اعلام کردند؛ از آنها مطلع و از خبرهای مربوط به آن، آگاه هستم.

در این خصوص و با توجه به مشکلات به وجود آمده نکته مهم این است که با شما و در کنار شما این مشکلات را حل کنیم و با یک برنامه اجرایی اقدام و عمل به جای وعده و وعید داشته باشیم. قطعاً در این مسیر از مشارکت دیگر دستگاهها هم بهره خواهیم برد تا کار به سرانجام برسد.

محمد اسلامی در این جلسه خطاب به حبیبالله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری مهرآبادی، مشاور وزیر در پروژه مسکن مهر ضمن اعلام اینکه تمام موارد و خواستههای پروژه مسکن مهر و دیگر پروژهها در این خصوص پیگیری شود، تصریح کرد: قطعاً هر پروژه با پروژههای دیگر فرق دارد و در مسکن مهر پردیس هر فاز شرایط متفاوتی دارد.

وی ادامه داد: بخشی از امکانات در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که امیدوارم امکانات دیگر بخشها نیز فراهم شده و در یک زمانبندی مناسب کار با رعایت همه تعهدات و شرایط لازم پیش برود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان تأکید کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی تمام شدن مسکن مهر و تشکیل کانونهای گرم خانواده در این پروژه است.

این اولین تجمع مسکن مهریها در دوره وزارت محمد اسلامی بود که با وعدههای خوش آقای وزیر به پایان رسید. حالا مسکنمهریها منتظر برنامه زمانبندی وزیر راه و شهرسازی میمانند و امید دارند که بهزودی به خانههایشان خواهند رسید.

عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی همواره به عدم افتتاح حتی یک واحد مسکن مهر افتخار کرده و هیچوقت با متقاضیان این طرح برخورد مناسبی نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها