اپلیکیشن StoryZ به‌صورت اختصاصی برای ویرایش عکس‌های استوری‌های اینستاگرام ساخته شده است، اما چیزی که آن را به یک محصول متمایز تبدیل می‌کند، قابلیت تبدیل عکس‌های شما به فیلم‌های تکرارپذیر است.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳۱

اگر بخواهیم بهصورت دقیقتر این موضوع را توضیح بدهیم باید گفت این قابلیت میتواند باعث به حرکت درآوردن بخشی از تصویر شود، مثلا یک عکس از آبشار یا عکسی از ابرها در آسمان. شما میتوانید براحتی آبهای آبشار یا ابرهای آسمان را به حرکت درآورده و باعث ساخت یک عکس هیجانانگیز شوید. علاوه بر این بخش میتوانید ویدئوهای مختلف را هم به عکسهایتان اضافه کنید. فرض کنید یک عکس از یک قاب روی دیوار دارید. حالا میتوانید یک ویدئو را به قاب عکس انتقال دهید یا اینکه روی انعکاس شیشه عینک، ویدئوی گذر ابرها را که خودتان ساختهاید، قرار دهید. در کنار این دو ویژگی، استوریز یک ابزار عالی برای ویرایش عکس هم هست، به طوری که میتوانید خیلی راحت یک عکس را در ابعاد پیشفرض ویرایش کنید و روی استوری اینستاگرام قرار دهید.

نبرد با دیوهای پشت دیوار

«دیو و دیوار»، شما را با یک داستان ساده به یک بازی ایرانی هیجانانگیز دعوت میکند. در این بازی شما باید از قلعه خود در برابر دیوهایی که پشت دیوارهای قلعه ظاهر شدهاند، دفاع کنید. راه و رسم دفاع از قلعه شبیه بازی 2048 و دقیقا مانند بازیهای مرجکار و مرج پلین است. یعنی باید کارگران خود را به سربازان حرفهای تبدیل کنید. برای این کار باید هر دو کارگر را به یک آهنگر و هر دو آهنگر را به یک سرباز پیاده تبدیل کنید و این روند را ادامه دهید تا قدرت مبارزه با دیوهای پشت دیوار را داشته باشید. با کشتن هر دیو، دیو قویتری جای آن را پشت دیوار خواهد گرفت و شما باید نیروی قویتری برای مبارزه با آنها داشته باشید. تنها چیزی که در بازی به شما کمک میکند زمان است، اما همین قوانین ساده شما را بشدت درگیر خواهد کرد.

تصویر را به متن تبدیل کنید

متنیار، یک ابزار بسیار کاربردی برای کسانی است که میخواهند از اسناد کاغذی و نوشتنی نوتبرداری کنند یا آنها را بهصورت فایلهای متنی روی رایانه خود داشته باشند. متنیار به دانشجویان نیز کمک زیادی میکند، چرا که با عکس گرفتن از جزوات خود متن تایپی آن را تحویل میگیرند. متنیار قابلیت تشخیص کاغذ را دارد و این به شما کمک میکند با سرعت بیشتری کار را انجام دهید و نیازی به تنظیم کردن دوربین آن هم بهصورت بسیار دقیق نباشد. البته برای استفاده از متن یار لازم نیست حتما از دوربین گوشی استفاده کنید، میتوانید با استفاده از گالری گوشی، عکسها و فایلهای پیدیافی را که روی گوشی خود دارید، وارد این اپ کرده و آنها را به متن تبدیل کنید. این اپ فارسی زبان رایگان است، اما برای استفادههای پیشرفتهتر میتوانید از پرداخت درون برنامهای استفاده کنید.

یادآوری و مدیریت کارها

اگر دنبال یک راه بسیار سریع برای یادآوری و مدیریت کارهایتان میگردید و اپهایی که تابهحال با آنها کار کردهاید، فقط یک کار به کارهایتان اضافه کرده و چندان به مذاقتان خوش نیامدهاند، حتما سراغ اپلیکیشن Three.do بروید. آنچه این اپ را نسبت به دیگر محصولات متفاوت میکند، رابط کاربری کارآمد و کاربری بسیار مناسب آن است. مانند بیشتر اپهای این سبکی میتوانید کارها، یادآوریها و قرارهایتان را در این اپ ذخیره کنید، برایشان زمان یادآوری و تکرار قرار دهید یا اینکه در دستهبندیهای خاص بگذارید، اما سادگی کار باعث پیشرفت چشمگیر این اپ در کاربری شده است. شاید اضافه شدن قابلیتهای دیگری مانند اضافه کردن نام کاربران از دفترچه تلفن یا افزودن فایلهای متنی و عکس بتواند باعث کاملشدن این اپ شود، اما واقعیت این است که سادگی برگ برنده آن است.

مبارزه در زمین گلف

شرکت مینیکلیپ که همیشه توانسته با بازیهایش کاربران زیادی را دور هم جمع کند، این بار شما را به یک نبرد در زمین گلف دعوت میکند. در بازی Golf Battle باید با رقبای خود به مسابقه گلف بپردازید. در بازی دو روش کلاسیک و راش وجود دارد که در هر دو مدل باید سه رقیب خود را شکست دهید و با آنها رقابت کنید. در روش کلاسیک باید بتوانید با کمترین ضربه توپ را به سوراخ برسانید. این همان روشی است که در تمام این سالها در بازیهای مختلف تجربه کردهایم. از آن سو در مدل راش، سرعتعمل مهم است، چراکه هرچه سریعتر بتوانید توپ را به سوراخ برسانید، برنده خواهید بود. حالا میتوانید از چند ضربه با سرعت زیاد و دقت پایین یا برعکس آن استفاده کنید. شما کدام روش را ترجیح میدهید، کلاسیک یا راش؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها