نسخه سینمایی مجموعه تلویزیونی «مرد شش میلیون دلاری» تا زودتر از تابستان سال آینده میلادی جلوی دوربین نخواهد رفت. مدیران کمپانی برادران وارنر اعلام کردند پیش تولید این اکشن علمی ـ تخیلی بیشتر از زمان تعیین شده طول خواهد کشید. تلاش گروه سازنده این است که تا قبل از شروع کار فیلمبرداری، کار روی بخش جلوه‌های ویژه آن را کامل کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۱۰

نسخه سینمایی با توجه به شرایط روز و میزان تورم، با نام «مرد شش میلیارد دلاری» وارد مرحله تولید میشود. مارک والبرگ در این نسخه، نقش خلبان استیو آستین را بازی میکند. در نسخه تلویزیونی این نقش را لی میجرز به عهده داشت. آستین در جریان یک ماموریت در آستانه مرگ قرار گرفته و طی یک عمل جراحی محرمانه و بیسابقه، تبدیل به یک موجود نیمه انسان/ نیمه ماشین میشود.

دیمین شزیفرون نسخه تازه را براساس فیلمنامهای از خودش کارگردانی میکند، تا برای تابستان 2020 آماده نمایش عمومی شود. این فیلمساز جوان می گوید مرد شش میلیارد دلاری او در کنار وفاداری به نسخه اصلی تلویزیونی، از حال وهوایی تازه و امروزی برخوردار خواهد بود. شزیفرون خود از طرفداران مجموعه اکشن و علمی تخیلی مرد شش میلیون دلاری است. این مجموعه در اواسط دهه 1970 میلادی، از جمله کارهای پربیننده رسانه تلویزیون بود. / ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها