نام تجاری پاناسونیک در سال 1955 ایجاد شد و برای اولین بار به عنوان یک نام تجاری برای سخنرانان استفاده شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۶۲
مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری پاناسونیک

این ترکیبی از کلمات "پان" و "صوت" است، صدا و معنای آوردن صدا، شرکت پاناسونیک را به جهان معرفی کرد.

که از سال 2008، آن را به عنوان نام تجاری شرکت، نمایندگی شرکت، محصولات و خدمات استفاده می کنند.

پاناسونیک پس از 100 سال تاسیس آن را مشخص کرد.

تاریخ شرکت پاناسونیک به 7 مارس 1918 باز می گردد، زمانی که ماتسوشیتا کارخانه های ساختمانی خانه های الکتریکی را توسط سه نفر ایجاد کرد: موسسه Konosuke Matsushita، همسرش مومنو و برادر کوچکش توشیو ایو، که بعدها به ایجاد SANYO Electric ادامه دادند.

با ماموریت کمک به بهبود زندگی مردم و کمک به پیشرفت جامعه، پاناسونیک در طول سال ها به یک نهاد درگیر در عرصه گسترده ای از کسب و کار در مرحله جهانی تکامل یافته است.

پاناسونیک در این سالهای به واسطه تولیدات خود و محصولاتی که تولید کرده جزو برندهای بسیار مطرح جهان است. از جمله مهمترین آن پرینترهای پاناسونیک است که از زمان تولید آن تا به امروز جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین پرینترها در عرصه چاپ است. از همین رو نمایندگی پاناسونیک برای بهبود ارائه خدمات به دارندگان پرینترهای پاناسونیک از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.

نمایندگی پرینترهای پاناسونیک

پرینترهای پاناسونیک ازآن دسته از ماشین های اداری است که هرچی بیشتر از آن کار بکشید باز هم مثل روز اول خواهد بود و اگر زمانی برای پرینتر پاناسونیک شما مشکلی پیش آمد حتما با نمایندگی پرینترهای پاناسونیک تماس حاصل فرمایید زیرا تعمیرات پرینترهای پاناسونیک نیاز به تخصص ویژه دارد و تعمیر آن باید به دست متخصصین این حوزه باشد.

نمایندگی پرینترهای پناسونیک بعد از تعمیر پرینتر شما را به مدت 1 ما گارانتی میکند تا شما نسبت به تعمیر پرینتر خود آسوده خاطر باشید.



شرکت پاناسونیک از جمله تولید کنندگانی است که پرینترهای لیزری پاناسونیک را به صورت تخصصی تولید و روانه بازار میکند. این برند محبوب که در سایر تولیدات خود نیز جزو بهترین ها میباشد در این زمینه نیز جزو بهترین هاست.

شرکت پاناسونیک فقط پرینترهای لیزری پاناسونیک را تولید میکند که این پرینترها ها به دو دسته پرینترهای تک کاره لیزری پاناسونیک و پرینترهای چند کاره پاناسونیک تقسیم میشوند.

همانطور که از اسم پرینتر تک کاره مشخص است این نوع از پرینترهای پاناسونیک فقط کار چاپ را انجام میدهد و برای اداراتی که به مدت زیاد و در تیراژ بالا کار چاپ انجام می دهند بسیار گزینه مناسبی است.
و اما پرینترهای چندکاره لیزری پاناسونیک که تمامی نیازهای شما را اعم از فکس، پرینت، کپی، اسکن و... را به راحتی برطرف میکند و شما میتوانید با خیالی کاملا آسوده در محیط کار از پرینتر چندکاره لیزری پاناسونیک استفاده کنید.

برای اطلاع از تمامی خدمات مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری panasonic با ما تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها