درگیری سه راننده به خاطر سد معبر با جنایت پایان گرفت. قاتل پس از قتل، با رها کردن خودرویش از محل گریخت.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۵۱

به گزارش جامجم، ساعت 16 و 35 دقیقه عصر یکشنبه یکی از ماموران کلانتری شهرک ولیعصر (عج) با بازپرس سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل پسر 28 سالهای وزخمی شدن دوست او در یک نزاع، خبرداد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران در آنجا حاضر شدندکه معلوم شد مرد جوان به نام سعید با ضربه چاقو به قلبش فوت کرده و دوستش از ناحیه صورت زخمی شده است. مرد زخمی به افسر تحقیق گفت: من با خودروی پژو405 و دوستم با خودروی تیبا مقابل ایستگاه متروی آزادگان مسافرکشی میکردیم. امروز در حال مسافرگیری بودیم که پسر 23سالهای به نام امیر حسین،سوار پراید وانتی از پارکینگی در همان نزدیکی بیرون آمد.

وی افزود: او مدام بوق میزد و از ما خواست راه را باز کنیم. زمانی که به او گفتیم مسافربر هستیم و با سوار شدن مسافران میرویم، از خودرویش پیاده شد و در حالی که قمهای به دست داشت، با ما درگیر شد. مرا از ناحیه صورت زخمی کرد و ضربهای به قلب دوستم زد. خودرویش را در همانجا گذاشت و با انداختن قمه به سمتی فرار کرد. مردم ما را به بیمارستان آوردند که دوستم فوت کرد.

با دستوربازپرس جنایی، ماموران برای یافتن قاتل فراری به محل درگیری مرگبار رفتندوبا تحقیقات اولیه درمحل متوجه شدندکه پدر متهم فراری در همان حوالی پارکینگ دارد. از اوتحقیق کردندکه معلوم شد وی از پسرش خبرندارد و زمانی که به خیابان آمده و با شلوغی روبهرو شده تازه فهمیده او دست به جنایت زده است.

پروندهای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری در حالی ادامه داشت که ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران متوجه شدند که متهم فراری ساعاتی بعد از جنایت به کلانتری شهرک ولیعصر(عج) تهران رفته و با طرح شکایتی مدعی شده که خودروی پراید وانتش در خیابان بوده که مورد سرقت قرارگرفته است. او بعد از این شکایت از کلانتری فرار کرده بود.

تحقیقات برای دستگیری متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها