شفر به حسینی قول داد و بازی‌اش نداد؟!

گلر استقلال: دیگر نمی‌‌مانم

سید حسین حسینی می‌خواهد به هر شکل ممکن استقلال را ترک کند و دیگر قصدش ماندن نیست. او دوباره تصمیم خود را برای ماندن در این باشگاه تغییر داد ولی خیلی زود متوجه شد بسیار تنهاست و بهتر از استقلال را ترک کند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۰۰

قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان، او واقعا فکر میکرد در ترکیب ثابت تیم قرار دارد. وینفردشفر شب مسابقه با او جلسهای برگزار کرد و گفت خیلی خوب تمرین میکند و کلی انگیزه دارد، به همین دلیل میخواهد او را به ترکیب ثابت تیم بازگرداند. حسینی هم که روحیه گرفته بود، تصور میکرد فیکس تیم باشد اما روز شنبه وقتی لیست 11 نفره برای بازی اعلام شد، حسینی دید در ترکیب جایی ندارد و نیمکتنشین است! شاهدان میگویند بعد از این اتفاق، حسینی شوکه بود و با بغض به اتاقش بازگشت. بعضی بازیکنان او را دیدند در حالی که اشک میریخت و کاملا ناراحت بود. حسینی اینقدر شاکی بود که قبل از همان بازی گفت تا نیمفصل بیشتر در استقلال نمیماند و باشگاه را ترک میکند. او معتقد است مصاحبه بعضی از پیشکسوتهای استقلال علیهاش برنامهریزی شده است. در یکی دو ماه گذشته با وجود آنکه حسینی برای تیم بازی نکرده ولی پیشکسوتانی چون پرویز برومند و هادی طباطبایی بشدت از این گلر انتقاد کرده و به حمایت از رحمتی پرداختهاند. برای حسینی هم این مساله بسیار عجیب است که چطور این دو پیشکسوت باید از او انتقاد کنند، در حالی که رحمتی فیکس است؟ مثلا بعد از بازی السد و استقلال در آزادی که با شکست 3 بر یک آبیها همراه شد، برومند و طباطبایی در حالی که از رحمتی حمایت میکردند، به حسینی انتقاد کردند تا هواداران استقلال هم شگفتزده شوند!

البته گلر جوان و آیندهدار استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند شفر را قانع کند: «خیلیها در تیم اعترض کردند، اما مشکلی برایشان پیش نیامد. نمیدانم امسال چه چیزی تغییر کرده که بازی نمیکنم. سال گذشته خیلی بازی کردم و به من میدان دادند و تا آنجا که همه میدانند، پاسخ اعتمادشان را دادم. امسال نمیدانم چه اتفاقی افتاده که 10، 12 دیدار است فرصت بازی به من داده نشده است. اگر به خاطر اعتراض به شفر بوده باشد، در جلسهای به او گفتم که اگر اعتراضی کردهام، معذرتخواهی میکنم. شفر هم گفت ناراحت نیستم و خوب تمرین میکنی و از تو راضیام.» او ادامه داد: «نمیدانم باید چه کار کنم که بازی کنم؟ بالاخره من دروازهبان ملیپوش هستم و دوست دارم پیشرفت کنم. من نیم فصل از استقلال میروم و تصمیم قطعی است. آقای فتحی و باشگاه باید رضایتنامه مرا بدهند، چون این تصمیم به سود هر دوی ما خواهد بود. باز هم میگویم اگر به خاطر اعتراضم نیمکت نشین هستم، از شفر عذرخواهی کرده بودم. به خاطر خودم، خانوادهام و اینکه میخواستم بازی کنم، معذرت خواستم، اما شاید موضوع چیز دیگری است. امیدوارم رضایتنامه من را بدهند، چون خسته شدهام.»

اظهارات حسینی با واکنش مدیران باشگاه روبرو شد و فتحی مدیرعامل باشگاه اعلام کرد به هیچ عنوان به حسینی اجازه خروج از تیم را نمیدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها