عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درگفتگو با جام جم آنلاین:

مجلس گم شدن 24 میلیون یورو در حوزه واردات کاغذ را بررسی می کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پرونده مربوط به مفقود شدن 24 میلیون یورو در حوزه واردات کاغذ در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و از مسئولین امر برای ارائه گزارش دعوت به عمل آمده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷۲
مجلس گم شدن 24 میلیون یورو در حوزه واردات کاغذ را بررسی می کند

جمشید جعفر پور در گفتگو با جام جم آنلاین درباره اختصاص 24 میلیون یورو به حساب افرادی که وجود خارجی ندارند در حوزه کاغذ و مفقود شدن این مبلغ و عدم قبول مسئولیت از سوی وزارتخانه ارشاد و صنعت افزود:بی‎توجهی به مشکلات کشور به خصوص در حوزه ارزی مشکلات بسیاری را برای مردم با مشاغل متفاوت ایجاد کرده و بازار کاغذ نیز از این امر مستثنی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واقعا مشخص نیست مسئولان به چه کاری مشغول هستند که 24 میلیون یورو به نام افرادی که وجود خارجی ندارند ثبت می‎شود و کسی هم پاسخگوی آن نیست.

نماینده لارستان با اشاره به بررسی موضوع مفقود شدن 24 میلیون یورو در حوزه تهیه و تامین کاغذ در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور وزیر ارشاد، وزیر صنعت و مسئولان گمرک کشور این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و خواستیم تا با مقصران این ماجرا از طریق مجاری قانونی برخورد شود.

وی با بیان اینکه متولیان ارائه ارز به عنوان مجری باید پاسخگوی اقدامات خود باشند افزود:باید مشخص شود پول هایی که در اختیاراین افراد گذاشته شده ازسوی چه کسی بوده و ما به عنوان کمیسیون فرهنگی مجلس از آقای معاون وزیر ارشاد و مجموعه وزارتخانه می خواهیم تا جلوی این اتفاق و تخلف گرفته شود.

جعفرپور با اشاره به اینکه باید مشخص شود چه کسانی در وقوع این تخلف نقش داشتند، گفت: مسلم است که وزارتخانه های ارشاد، صنعت و بانک مرکزی باید اعلام کنند این افراد مجهول الهویه که به گفته معاون وزیر ارشاد وجود خارجی ندارند از چه مسیری توانستند به ارز تخصیصی دست پیدا کنند و جیب مردم را خالی کنند.

وی در ادامه یادآور شد که مجلس وکمیسیون فرهنگی قطعا با پیگیری مداوم کمک خواهد کرد تا ماجرا روشن شده و گزارش آن به مردم داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها