مجتبی محرمی: شوخی ام با عابدزاده شرط بندی نبود!

این دربی مال پرسپولیس است

مجتبی محرمی از چهره‌های تاریخی و به یاد ماندنی دربی است. از او تصاویر ماندگاری به جا مانده است. آقا مجتبی هنوز چهره جذابی برای مصاحبه است. او همیشه حرف‌های خواندنی و جذابی برای گفتن دارد...
کد خبر: ۱۱۶۶۷۳۶

آقای محرمی در آستانه دربی هستیم. پیش بینی شما از دربی چیست؟

پیش بینی که نمی‌شود کرد. دربی یک بازی معمولی نیست. بازی خاصی است.

وضعیت پرسپولیس در ظاهر بهتر از استقلال است. به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم رفته‌اید...

البته بگویم این خیلی ملاک نیست چون در دربی لحظه به لحظه شرایط بازی اتفاق می‌افتد. شاید یک اخراج، یک اخطار و حتی یک اعتراض روند بازی را عوض کند. یک وقت‌هایی یک شوت می‌تواند همه چیز را به هم بریزد. به‌خاطر همین می‌گویم قابل پیش‌بینی نیست، ولی هر طور حساب کنید، ما تیم سرحال‌تری داریم و انشاءا... می‌بریم. به نظر من این دربی مال پرسپولیس است.

کری‌خوانی هم بین هواداران زیاد است. نظرتان در این باره چیست؟

این دیگر نمک فوتبال شده است. هواداران از اول تا الان کری‌خوانی داشته‌اند. ما هزار بار گفتیم الان هم می‌گوئیم. فقط امیدوارم که این کری خوانی‌ها به توهین کشیده نشود. هواداران به بازیکنان دو تیم احترام بگذارند. متاسفانه این فضای مجازی که آمده، طرفداران برای فحش دادن و بد و بیراه گفتن، کارشان راحت‌تر شده. یک گوشی دستشان می‌گیرند و به عالم و آدم فحش می‌دهند. نکنید این کارها را. والا زمان ما تماشاگران هم غیرت و تعصب داشتند، ولی به هم احترام می‌گذاشتند. شاید یک وقت‌هایی برخوردهایی هم پیش می‌آمد ولی اصلا این‌طوری نبود که 24 ساعت روز به هم فحش بدهند. ما هر وقت دیدیم طرفداران دارند به هم فحش می‌دهند. بابا مراعات کنید.

شما در دربی‌های زیادی حضور داشته‌اید. معروف‌ترین دربی هم که آن دربی سال 73 بود....

ما کلی خاطره خوب دیگر داریم. کلی بازی خوب کرده‌ایم، شما هم مدام درباره آن دربی بپرس. یک اتفاقی بود که افتاد و تمام شد. من و امیر با هم بچه ‌محل و رفیق بودیم. بعدا هم روی یکدیگر را ماچ کردیم و تمام شد. شما خبرنگاران همش دنبال حاشیه هستید. یعنی من در عمرم بازی خوب نکردم که یک‌بار درباره اتفاقات خوب فوتبالی‌ام سوال کنید؟ هرکس به من زنگ می‌زند می‌گوید چرا آن بازی فلانی را زدی، چرا آن یکی بازی فلان کار را جلوی عابدزاده کردی. من محرمی فوتبال خوب هم بازی کردم. اصلا انگار رسانه‌ها منتظرند دربی برسد و سراغ من بیایند و درباره دعوایم با امیر بپرسند.

البته شاید آن موقع این درگیری‌ها زشت بود ولی همین حالا هواداران از آن اتفاقات به عنوان خاطراتی شیرین از دربی یاد می‌کنند.

ببینید در دربی سال 73 نباید با امیر درگیر می‌شدم. بارها و بارها درباره اش حرف زدم ولی تمام شد و رفت.

درباره ماجرای عابدزاده چطور؟

من با عابدزاده فقط یک شوخی کردم. راستش بعدا یکسری داستان‌ها درست شد که محرمی شرط بسته بود. ولی راستش را بگویم شرط‌بندی در کار نبود. من فقط با احمدرضا در لحظه شوخی کردم. شانس بد ما نگو دوربین زوم بوده و عکاس‌ها عکس می‌گرفتند. شرط‌بندی در کار نبود و بعدا خودمان درستش کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها