زوج سارق که در پوشش بیمار اعتماد پزشک جراح را جلب و از او سرقت ‌ کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۸۵

به گزارش جامجم، روزهای پایانی هفته گذشته پزشک جراحی با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران از دو زن و یک مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار شکایت کرد.

با دستور قاضی خاکزاد، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این ماجرا آغاز شد.شاکی به افسر تحقیق گفت: من پزشک متخصص و جراح هستم. چندی پیش زن جوانی به نام شیوا بهعنوان بیمار به مطبم آمد که اعتمادم را جلب کرد. یک روز متوجه شد که قصد فروش خانهام در غرب تهران را دارم. مدعی شد دوستش از خارج آمده و قصد خرید خانه دارد. یک روز او همراه دوستش به خانهام آمده و آن را پسندیدند. در همان زمان مردی با چاقو وارد خانه شد و با تهدید مرا کتک زد. بعد هم از آن دو زن خواست خانه را جستوجو کنند. آنها بعد از جستوجو پنج میلیون تومان پول و دستهچکم را سرقت کردند. بعد مجبورم کردند چهار فقره چک هرکدام به مبلغ ده میلیون تومان در وجه حامل برای آنها صادر کنم که از ترس جانم قبول کردم. آنها بعد از سرقت مرا در اتاقی زندانی کرده و گریختند.

وی ادامه داد: زمانی که صدایی از سارق و دو زن همدستش نشنیدم، قفل در را شکستم و توانستم خودم را نجات دهم. آنها بعد از بههم ریختن وسایل خانهام متواری شده بودند. حالا از آن زن جوان و دو همدستش شکایت دارم.

با طرح این شکایت بود که تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد تا اینکه چند روز بعد ماموران شیوا را شناسایی کردند و او بازداشت شد. زن جوان در بازجویی اولیه اظهارات ضدو نقیضی را مطرح کرد اما در ادامه تحقیقات سکوت خود را شکست و به طراحی این سرقت و اجرای آن با همدستی شوهرش و زنی که از دوستانش بود، اعتراف کرد. شیوا به افسر تحقیق گفت: در جریان رفت و آمدم به مطب مرد پزشک متوجه شدم او وضع مالی خوبی دارد. بنابراین تصمیم گرفتم از او سرقت کنم. موضوع را با شوهرم که مرد سابقهداری بود در میان گذاشتم واو قبول کرد. برای اینکه نقشهمان لو نرود، از زنی که از دوستانم بود خواستم با ما همراه شود. به او گفتیم که ما از این پزشک طلب مالی داریم و چون طلبمان را نمیدهد، میخواهیم او را تنبیه کنیم. با این ترفند او را با خود همراه کردم.

وی افزود: آن روز ما دو نفر به بهانه دیدن خانه دکتر به آنجا رفتیم. در را بازگذاشته که شوهرم وارد شد و با زور و تهدید پولهای دکتر و چهار فقره چک از او گرفتیم.

با اعتراف این زن، دو همدستش نیز بازداشت شدند. زن جوان مدعی بود فریب این زوج را خورده و با آنها همراه شده، اما شوهر شیوا اعتراف کرد که قصد داشتند دوباره از این پزشک اخاذی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها