امروز با پایان یافتن زمان اکران بعضی از فیلم‌ها، فیلم‌های جدیدی به سینماها می‌آیند تا چرخه اکران پاییز را پر رونق‌تر کنند. به گزارش هنرآنلاین، «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی، «جاده قدیم» ساخته منیژه حکمت، «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی‌فر چهار فیلمی هستند که از امروز به جمع فیلم‌های در حال اکران افزوده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۱۶

مغزهای کوچک زنگ زده

«مغزهای کوچک زنگزده» به کارگردانی هومن سیدی فیلم برگزیده سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود. این فیلم را سعید سعدی تهیه کرده و بازیگرانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادیحسینی، علی علایی و فرهاد اصلانی در آن به ایفای نقش پرداختهاند. در خلاصه داستان مغزهای کوچک زنگزده آمده است: داستان مغزهایی است که زنگ زدهاند! این فیلم به جای فیلم «پشت دیوار سکوت» در گروه آزادی روی پرده میرود.

جاده قدیم

تازهترین فیلم منیژه حکمت قرار است به سر گروهی «ایران» در سراسر کشور اکران عمومی شود. مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، پرویز پورحسینی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدانبخش، لیلی رشیدی، محمدرضا هدایتی و هدی زینالعابدین از بازیگران این فیلم هستند.

منیژه حکمت پیش از این
فیلم هایی چون زندان زنان و سه زن را ساخته بود. او یکی از تهیه کنندگان فیلم شهر موش ها 2 به کارگردانی مرضیه برومند هم بود.

سوفی و دیوانه

فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی و تهیهکنندگی مهدی کرمپور از چهارشنبه همین هفته روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت. این کارگردان که پیش از این ساخت فیلمهایی چون «پل چوبی» و
«چه کسی امیر را کشت» را در کارنامه خود دارد در این اثر یک عاشقانه شهری را به تصویر کشیده است.

در سوفی و دیوانه بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاریان، رضا یزدانی، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفینیا به ایفای نقش پرداختهاند.

هشتگ

«هشتگ» ساختـــــــــــــــــــه رحیم بهبودیفر قرار است به سرگروهی پردیس زندگی روی پرده برود.

نویسندگی فیلم هشتگ را نیز رحیم بهبودیفر بر عهده داشته و نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما با نقشهایی متفاوت به همراه بیژن بنفشهخواه، ارسلان قاسمی، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر و امید روحانی در آن حضور دارند.این فیلم در حالی اکران می شود که کمدی ها فروش خوبی در گیشه داشتهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها