رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دو بسته معیشتی برای آحاد مردم و اقشار آسیب پذیر فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدباقر نوبخت که در جلسه برنامه اشتغال گسترده سخن میگفت، افزود: این دو بسته معیشتی تدوین شده و آقای رئیسجمهور نیز قبل از سفر خود تأکید داشت هر چه سریعتر به اجرا برسد. وی ادامه داد: تا زمانی که مردم آثار مثبت برنامههایی را که دولت برای شرایط بدبینانه تدوین کرده، ببینند این دو بسته معیشتی حمایتی برای آنها اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اشتغال و تولید گفت: نوسان در بازار ارز و دسترسی به آن و تعدیل قیمت ارز برای واحدهای تولیدی محدودیتهایی را ایجاد میکند و سیاستهای دولت در جهت فعال نگه داشتن این واحدهای تولیدی است.

نوبخت ادامه داد: باید برای بدترین شرایط آماده باشیم و ما در سازمان برنامه و بودجه برنامهای برای این شرایط بدبینانه تدوین کردیم تا در شرایطی که دریافتیها به حداقل برسد چطور باید هزینهها را مدیریت کنیم.

وی گفت: باید برای شرایط خوشبینانه هم امیدوار باشیم و برای این مسأله هم سازمان برنامه و بودجه برنامه‌هایی را در نظر دارد.

نوبخت افزود: موضوع دیگری که باید به آن توجه شود آثار سوء تحریم‌ها در زندگی مردم است و ما باید مشکلات معیشتی مردم را از آنها دور کنیم یا به حداقل برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها