امروزه اینترنت از منظرهای زیادی راه و روش زندگی ما را تغییر داده است.دسترسی آسان به گنجینه‌ای از اطلاعات که قبلا در دسترس نبودند یکی از همین تغییرات مهم است. با وجود ساعت‌های بی‌شماری که صرف وبگردی در این دریای اطلاعات می‌کنیم همیشه به وبگاه‌هایی که برای ما واقعا مفید هستند، برنمی‌خوریم. از این رو در ادامه وبگاه‌های نه‌چندان معروف و البته کاربردی‌ای را برای شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند اطلاعات مفیدی به شما بدهند، در حالی که احتمالا از وجودشان اطلاعی ندارید. گفتنی است این وبگاه‌ها جزو پرطرفدارترین وبگاه‌ها در سطح جهان و به زبان انگلیسی است. از آنجا که بسیاری از اینها هنوز مشابه قابل قبولی به زبان فارسی ندارند، آشنایی با قابلیت‌های آنها می‌تواند ایده‌ای برای تولید محتوا به دست داده و فرصتی برای کارآفرینی در کشورمان ایجاد کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۹۳

بانک راهنماهایManuals Library

شاید شما هم جزو افرادی باشید که در کمتر از یک هفته بعد از خرید وسایلی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی یا رایانه، دفترچه راهنمای آن را گم می‌کنند. در این صورت اگر مشکلی برای این وسایل پیش بیاید یا شما شیوه درست استفاده از آنها را ندانید چه می‌کنید؟ لزوما نباید تمام کشوهای منزل‌تان را برای پیدا کردن دفترچه راهنما زیر و رو کنید. پایگاهManuals Library فهرستی از راهنمای رسمی استفاده از هزاران محصول را گردآوری کرده است و شما براحتی می‌توانید نام تجاری و مدل ابزار مورد نظرتان را در آن جست‌وجو کنید.

www.manualslib.com

اصلاح متون انگلیسی با Polish My Writing

این وبگاه به شما اجازه می‌دهد پس از آن‌که متن مورد نظرتان را نوشتید آن را کپی کرده و در باکسی در این وبگاه وارد و سپس دستورالعمل اصلاح املا و دستورزبان را درمورد آن اجرا کنید. برخلاف ابزارهای بازبینی در برنامه‌های مایکروسافت مانند Word، این وبگاه طراحی شده است تا در مورد سبک نوشتاری شما و نیز برای اطمینان از روان‌تر شدن متن‌تان توصیه‌هایی به شما ارائه کند. یک ابزار ساده در این وبگاه، توضیح می‌دهد چرا برخی اشتباهات خاص علامتگذاری شده‌اند و به شما می‌گوید چگونه این اشتباهات را اصلاح کنید. بنابراینPolish My Writing نه‌تنها یک وبگاه اصلاح‌کننده نوشته‌های شماست، بلکه می‌تواند یک منبع آموزشی بسیار خوب برای تقویت زبان انگلیسی نیز به شمار بیاید.

www.polishmywriting.com

چاپ آسان صفحه‌ای از اینترنت با Print Friendly

چاپ یک صفحه از اینترنت می‌تواند کار مشکلی باشد. نسخه‌های چاپی به طور معمول شامل تمام عنوان‌ها، زیرعنوان‌ها و آگهی‌هایی هستند که اطراف اطلاعات مورد نظر شما وجود دارد و چاپ آنها فقط وقت و جوهر بیشتری از شما مصرف می‌کند. چنین چیزی می‌تواند آزار دهنده باشد. خوشبختانه وبگاه Print Friendly در چند ثانیه بهترین راه‌حل را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است نشانی اینترنتی صفحه‌ای را که می‌خواهید چاپش کنید در یک باکس وارد کنید و روی دکمه convert کلیک کرده تا یک نسخه چاپی کاملا مطلوب دریافت کنید.

www.printfriendly.com

اطلاعات همه پروازهای بین‌المللی از Flight Aware

این پایگاه امکان این‌که همه پروازهای بین‌المللی را در سراسر جهان پیگیری و مشاهده کنید فراهم می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید به استقبال عزیزان‌تان در فرودگاه بروید یا صرفا مطلع شوید هواپیمای حامل آنها به زمین نشسته است یا خیر، می‌توانید از این پایگاه مفید برای پیگیری مسیر و زمان حرکت آنها استفاده کنید. همچنین اگر در فرودگاه منتظر دریافت اطلاعاتی از تابلوی اطلاعات فرودگاه هستید که با تاخیر ارائه می‌شوند، این وبگاه می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهد. حتما تجربه کرده‌اید که تابلوی اطلاعات فرودگاه‌ها همیشه اطلاعات دست اولی ارائه نمی‌کند.

flightaware.com

رد و بدل آسان‌تر عکس‌های دیجیتال با WeTransfer

اگر تاکنون برایتان پیش آمده است که بخواهید مجموعه‌ای از عکس را از طریق ایمیل ارسال کنید، احتمالا از مشکل بودن این کار آگاه هستید. عکس‌ها معمولا فایل‌های بزرگ و حجیمی هستند، بنابراین ضمیمه کردن آنها به پیام متنی به زمان زیادی نیاز دارد. بویژه اگر بخواهید چند عکس را ضمیمه یک پیام کنید ممکن است اصلا موفق به انجام این کار نشوید. پایگاه WeTransfer یک راهکار کاملا ساده برای این مشکل رایج ارائه می‌کند. این پایگاه به شما اجازه می‌دهد عکس‌های‌تان را ضمیمه کنید و سپس با تبدیل عکس‌ها به فایل‌های کوچک‌تر، آنها را براحتی به یک یا چند نشانی ارسال کنید. وقتی گیرنده، عکس‌ها را دریافت می‌کند می‌تواند آنها را بسرعت و براحتی روی رایانه خود دانلود کند.

wetransfer.com

مدیریت خورد و خوراک با Two Foods

اگر تصمیم‌گیری در این مورد که کدام یک از دو صبحانه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید برایتان مشکل شده یا نمی‌دانید بهتر است از کدام دو ترکیب در غذای امروزتان استفاده کنید، این وبگاه می‌تواند به شما کمک کند. کافی است نام دو ترکیب مورد نظرتان را در وبگاه تایپ کنید. وبگاه
Two Foods تمام اطلاعات تغذیه‌ای مورد نیاز درمورد این ترکیبات را در اختیار شما قرار خواهد داد. این منبع بسیار خوبی برای کنترل میزان دریافتی مواد غذایی است.

www.twofoods.com

داشتن آدرس ایمیل موقت باMailinator

وبگاه Mailinator یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک آدرس ایمیل موقت و یک‌بار مصرف به شما ارائه می‌‌کند. این وبگاه به منظور کمک به کاهش هرزنامه‌ها یا پیام‌های ناخواسته در آدرس‌های ایمیل دائمی طراحی شده است. اگر می‌خواهید یک فرم آنلاین را پر کنید، اما دوست ندارید به دریافت ایمیل‌های ناخواسته ناشی از پر کردن این فرم دچار شوید می‌توانید یک آدرس ایمیل موقت ایجاد و به‌جای ایمیل دائمی‌تان از آن استفاده کنید. ایمیل‌های دریافتی در این ایمیل موقت یک روز بعد به طور خودکار حذف می‌شود، با این حال شما می‌توانید هرکدام از ایمیل‌ها را که خواستید به آدرس دائمی‌تان منتقل کنید.

www.mailinator.com

مدیریت مصرف سوخت خودرو با Fuelly

وبگاه Fuelly یک سرویس رایگان است که به شما امکان می‌دهد میزان سوخت مورد استفاده برای خودرویتان را ارزیابی کنید. شما همچنین می‌توانید راهکارهایی عالی برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت از سوی مجموعه آنلاین (شامل افراد دیگری که مالک خودرویی با مدل مشابه شما هستند)
دریافت کنید. این وبگاه همچنین تنظیمات خودرو را یادآوری می‌کند، به عنوان مثال این‌که لاستیک‌ها بعداز چه مدتی دوباره باید بررسی شوند. در شرایط بالا بودن قیمت سوخت، این وبگاه می‌تواند ابزاری فوق‌العاده برای رانندگان باشد.

www.fuelly.com

ساخت آسان ویدئو با Animoto

وبگاه Animoto به هر فردی امکان می‌دهد با استفاده از تصاویر یا عکس‌های خود، با انجام سه مرحله ساده یک ویدئوی کاملا حرفه‌ای تهیه کند. شما می‌توانید به این ویدئو، موسیقی یا جلوه‌های تصویری مورد نظرتان را نیز اضافه کنید تا جنبه شخصی‌تری به آن بدهید. پس از تکمیل ویدئو، ذخیره‌سازی آن به آسانی امکان‌پذیر خواهد بود و می‌توانید آن را برای خانواده یا دوستان‌تان ارسال کنید. درواقع این وبگاه یک راه خلاقانه بسیار عالی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و تصاویرتان با دیگران در اختیار شما قرار می‌دهد.

animoto.com

غذاهای متنوع با مواد موجود در خانه از طریق Supercook

اگر در زمینه آشپزی تنوع‌طلب هستید، هر روز از خود می‌پرسید «امشب شام چی بپزم؟» و این امکان که دستور پخت مناسبی پیدا کنید یا برای خرید به فروشگاه بروید را هم ندارید، وبگاه SuperCook منبع خوبی برای کمک به شماست که پیشنهاد می‌کنم بهتر است زودتر قابلیت‌های آن را بشناسید. این وبگاه براساس ترکیباتی که در یخچال و کابینت‌های آشپزخانه‌تان دارید دستورهای پخت به شما ارائه می‌کند و شما می‌توانید بدون نیاز به این‌که با عجله به فروشگاه محل بروید ایده‌های متعددی برای پخت غذاهای جدید فقط براساس ترکیباتی که در منزل دارید، دریافت کنید.

www.supercook.com

یاسمین مشرف

جام‌جم

منبع: ba-bamail.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها