مرد 27 ساله پس از درگیری خیابانی با مردی، برای انتقامگیری به قهوه‌خانه او و برادرانش در محله فلاح رفت و آنجا را به گلوله بست. مرد میانسال در این حمله خونین کشته شد و دو برادرش زخمی و در بیمارستان بستری شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۴۱

به گزارش جامجم، ساعت 22 و 25 دقیقه شنبه یکی از ماموران کلانتری ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از تیراندازی مرگبار در قهوهخانهای در محله فلاح خبر داد. تیم جنایی با تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد 27 سالهای که راننده پژو 206 بود و سلاح کلت بهدست داشت ساعت 21 مقابل این قهوهخانه توقف کرده و به سمت حاضران در قهوهخانه شلیک کرده که باعث زخمی شدن سهبرادر شد که قهوهخانه را اداره میکردند. در ادامه یکی از آنها که مرد 57 سالهای بود، در بیمارستان فوت شد. همچنین معلوم شد که متهم فراری در این حادثه هشت تیر شلیک کرده که تعدادی از پوکهها کشف شد .

دو برادر 37 و 42 ساله مقتول همچنان در بیمارستان بستری هستند و تلاش پزشکان برای نجات آنها ادامه دارد. با مرگ مردمیانسال روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که ضارب جوانی به نام بهنام است. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات پی بردند که ساعاتی پیش از جنایت، مقتول و همسرش با عامل جنایت درگیری لفظی پیدا کرده بودند. در ادامه مقتول مشتی بهصورت مرد جوان زده و با شدت گرفتن درگیری او نیز با چاقویی که همراه داشته به سمت او چند ضربه پرت کرده بود. همان موقع حاضران در محل قصد میانجیگری داشتند که مرد چاقو به دست به سمتشان حمله میکند که آنها نیز وی را کتک زده و باعث میشوند مرد جوان از آن محل فرار کند.

پس از این درگیری دوستان و اقوام قاتل فراری با نوشتن مطلب تهدید آمیز مرد میانسال را در اینستاگرام تهدید کرده بودند. بهنام هم با سلاح مقابل قهوهخانه رفت و سه برادر را هدف قرار داد.

ماموران با شناسایی هویت قاتل فراری برای دستگیری او به خانهاش رفتند که او در آنجا نبود و خانوادهاش خبری از او نداشتند و نمیدانستند کجا رفته است. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری و رازگشایی از این جنایت در حالی ادامه دارد که دستور توقیف خودروی او نیز صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها