کشف جسد دختر 12 ساله در خانه‌شان در جنوب تهران که براثر خفگی به قتل رسیده بود، پلیس جنایی را با معمای پیچیده‌ای روبه‌روکرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۲۲

به گزارش جامجم، پیش از ظهر یکشنبه بیستوپنجم شهریور امسال یکی از ماموران پلیس راهآهن تهران با قاضی دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختر 12 سالهای در بیمارستان بهارلو خبر داد. ماموران جنایی با دستور بازپرس پرونده در بیمارستان حاضر شدند و به تحقیق از مسؤولان آنجا پرداختند که معلوم شد، دختر نوجوان توسط پدرش به بیمارستان منتقل شده است. بررسی‌‌های تیم پزشکی نشان میداد پزشکان خیلی تلاش کردند، اما دختر فوت کرده است. همچنین معلوم شد آثار شیارهایی روی گردن این دختر 12 ساله بوده که به نظر میرسید او براثر خفگی فوت کرده و مرگ او مشکوک است.

با جمعبندی این اطلاعات جسد دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد. پدر 40 ساله او باتوجه به اینکه از کارکنان راهآهن بود از سوی پلیس راهآهن بازداشت و تحویل پلیس آگاهی تهران شد. با تحقیق از مادر دختر هم مشخص شد وی برای ثبتنام دخترش به مدرسه رفته و در تماس شوهرش متوجه مرگ دخترشان شده است. این در حالی بود که پزشکی قانونی در بررسی اولیه اعلام کرده بود که دختر 12 ساله براثر خفگی به قتل رسیده است.

پدر مقتول روز دوشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد . وی به بازپرس پرونده گفت: از کارکنان اداره راهآهن هستم. تا دو سال پیش در شهر دیگری زندگی میکردیم اما بهخاطر درمان معلولیت دخترم از ناحیه پا، انتقالی گرفته و به تهران آمدیم و در خانه سازمانی ادارهمان زندگی میکردیم. شنبهشب من شیفت بودم و قرار بود روز یکشنبه همسرم برای ثبتنام دخترمان به مدرسه برود. صبح یکشنبه وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم که دسته کلیدم را در محل کارم جا گذاشتهام. از همسایهها نردبام گرفتم و از دیوار بالا رفتم و پنجره را بازکرده و وارد خانه شدم که با جسد دخترم روبهرو شدم. همسایهها را خبر کردم و بعد دخترم را به بیمارستان بردم که پزشکان بعد از اقدامات درمانی گفتند که او فوت شده است.

پدر این دختر برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا راز قتل دختر 12 ساله فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها