جانی‌دپ داستانی نوشته که 3 میلیون‌دلار می‌ارزد

داستان‌ آقای بازیگر

در باکس بالایی درباره نگاه منتقدان هنر و ادبیات به آثار غیرسینمایی عباس کیارستمی خواندید؛ این‌که آنها دست‌کم تا پیش از مرگ آقای کارگردان، به استهزای عکس‌ها و شعرهایش می‌پرداختند و پس از مرگ اگر هم ستایش‌اش نکرده باشند، حداقل سکوت کرده‌اند. حالا بخوانید جانی دپ، بازیگر پرآوازه سینما داستانی نوشته و توانسته آن را به قیمت مناسبی بفروشد. این داستان «ریچارد خداحافظی می‌کند» نام دارد و به مبلغ سه میلیون دلار فروخته شده است. آن‌طور که ورایتی خبر داده و خبرگزاری فارس آن را ترجمه کرده است، سابان فیلم و دایرک‌تی‌وی این داستان را خریده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۱۴

داستان ریچارد خداحافظی میکند، روایت استاد دانشگاهی است که به خاطر بیماری به او گفته شده باید روش زندگی خود را تغییر دهد و او تصمیم میگیرد چارچوبهای زندگیاش را به هم بریزد و زندگی جدیدی آغاز و آزادانه و فارغ از هر چیز زندگی کند. او سیگار میکشد و هرکسی که او را آزار میدهد به او توهین میکند.

فیلم ریچارد خداحافظی میکند که از روی داستان دپ و با بازی او نوشته شده، در ششم سپتامبر در جشنواره تورنتو اکران شد، هرچند جزو برنامه رسمی اکرانهای این جشنواره نبود. و این رابرتس کارگردانی این فیلم را انجام داده و همچنین فیلمنامه آن را نوشته است. این پروژه برای اولین بار سال گذشته در جشنواره کن اعلام شد.

جانی دپ را با بازی‌های درخشانش برای کارگردان‌ها بزرگی چون تیم‌برتون، وربینسکی و ... می‌شناسیم. هر چند فعالیت‌های موسیقایی او نیز چشمگیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها