مواد غذایی در صدر شکایات

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: سال گذشته ۹۰ درصد شکایات مردم مربوط به مواد غذایی بوده و در مجموع ده هزار مورد شکایت در بخش مواد غذایی و دارویی ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۳۵

به گزارش ایرنا، علی فتاحی درباره شکایات در بخش درمانی افزود: در بخش درمانی ۹۰۰ مورد شکایت بوده که این میزان شکایت از ۱۲۰میلیون مراجعه سرپایی و یک میلیون و 5۰۰ هزار بستری انجام شده است.

فتاحی کل شکایت‌های تعرفه‌های پزشکی در تهران در بخش سرپایی سال گذشته را 4۰۰ مورد عنوان و بیان کرد: 157 مورد آن منجر به محکومیت شد البته از ۲۸۸ شکایت در بخش بستری از یک میلیون و 5۰۰هزار مراجعه، ۲۷۰شکایت از بیمارستان‌های تهران بود که 95درصد بیمارستان‌ها تبرئه شدند.

وی ادامه داد: تمام احکامی که در دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی صادر می‌شود، در نهایت در تعزیرات حکومتی، دادگاه‌ها و شورای حل اختلاف تایید و صادر می‌شود و مشخص نیست که چرا برخی می‌گویند باید صدور حکم از سازمان نظام پزشکی گرفته شود.

فتاحی ادامه داد: در هیات‌های بدوی که حکم صادر می‌شود، قوی‌ترین گروه متشکل از ۱۳ نفر شامل قاضی در راس کار و متخصصان گروه‌های پزشکی مختلف حضور دارند که می‌توان گفت چنین تشکیلاتی در هیچ جا وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها