عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

نیمی از مشکلات به خاطر بی مدیریتی و بی تدبیری مسئولان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترکیبی از عوامل خارجی و داخلی باعث گرانی ها و کمبود برخی اقلام در بازار شده است، گفت: ما نمی توانیم جریان تحریمی را که اتفاق افتاده منکر شویم، اما از طرفی وادادگی های داخلی و تسلیم برخی مدیران، این مسیر را تشدید کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۸۷
نیمی از مشکلات به خاطر بی مدیریتی و بی تدبیری مسئولان است

به گزارش جام جم آنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت افزود: مردم تحت فشار هستند و اگر مسئولین به هر دلیلی نمی توانند جلوی افزایش قیمت افسار گسیخته ارز و طلا را بگیرند پیشنهاد می شود که دولت در اعلام بسته های حمایتی سرعت ببخشد.

وی تاکید کرد: اگر به هر دلیلی نمی توانیم جلوی سیلاب را بگیریم حداقل باید به مردم امکاناتی را برسانیم که شرایط و روند فعلی زندگی را برای آنها سهلتر کند چون با روند فعلی در کشور، شرایط اجتماعی خیلی سخت خواهد شد.

نماینده رشت با اشاره به واکنش هایی که ازمردم به عنوان نماینده دریافت می کند در مورد احتکار و گران فروشی برخی اقلام از جمله صنایع بهداشتی گفت: ‌در این مقطع ظاهرا دولت دست خود را بالا برده است. لذا اگر نمی خواهد و یا نمیتواند جلوی افزایش قیمت برخی کالاها را بگیرد پیشنهاد می شود هرچه سریعتر در تخصیص بسته حمایتی به مردم اقدام کند.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فرمول جدید دولت و رئیس کل جدید بانک مرکزی برای کنترل بازار را شکست خورده دانست و افزود: رئیس کل جدید بانک مرکزی هم نتوانسته است راهکار مناسبی ارائه بدهد و مشکلات معیشتی مردم امروز به معضلی افسار گسیخته تبدیل شده که بیشتر از همه کارگران را زیر چرخ چنین اقتصادی له خواهد کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: دولت باید نقش خود را در بهبود اوضاع اقتصادی کشور بهتر و وسیع تر ایفا کند تا بازار به یک ثبات برسد و مردمی که زیر فشار هستند رها شوند.

نماینده مردم رشت افزود: اگر دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات و بازرسی به درد نمی‌خورند باید تعطیل شوند تا اگر کاری انجام نمی‌دهند هزینه ای بر دوش ملت نگذارند.

وی خاطرنشان کرد: گرانی و مشکلات از افسار گسیختگی گذشته اما خودمان نباید تحریم‌ها را تشدید کنیم چون نیمی از مشکلات به خاطر بی مدیریتی و بی تدبیری مسئولان ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها