لیورپول با کسب پیروزی مقابل لسترسیتی توانست جز تیم‌هایی باشد که چهار بازی اول خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است. این اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که لیورپول توانسته از چهار بازی ابتدایی 12 امتیاز موجود را کسب کند.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۹۷

آرسنال که توانست این هفته 3 بر 2 از سد کاردیف سیتی بگذرد، باز هم یک عادت را مقابل این تیم تکرار کرد. با احتساب بازی این هفته، چهار گل از پنج گل قبلی توپچیها مقابل کاردیف در پنج دقیقه پایانی بازی به ثمر رسیده است.

در روزهایی که مورینیو تحت فشار طرفداران منچستر قرار دارد، توانست برنلی را با مربیگری شین دیچ در خانهاش شکست دهد. با این پیروزی، مورینیو در بازیهای خارج از اولدترافورد مقابل تمام 11 مربی انگلیسی حاضر در لیگ جزیره به پیروزی رسیده است.

تاتنهام که تا این هفته سه پیروزی کسب کرده بود، مقابل واتفورد شکست خورد تا تیم واتفورد در کمال ناباوری از چهار بازی نخست خود 12 امتیاز کسب کرده باشد. این اولین شکست تاتنهام مقابل واتفورد در لیگ برتر به حساب میآید.

جیمز میلنر با قرار گرفتن در ترکیب این هفته لیورپول، تعداد بازیهای خود برای قرمزهای آنفیلد را به عدد 100 رساند. او پیش از این نیز برای هر یک از تیمهای منسیتی و آستون ویلا 100 بازی انجام داده بود و حالا چهارمین بازیکن از این حیث به حساب می‌آید.

من سیتی با گلهای استرلینگ و واکر توانست نیوکاسل را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد تا تساوی هفته قبلش به نوعی جبران شده باشد. با این حساب، استرلینگ طی یک سال گذشته در 31 گل سیتیزنها نقش مستقیم داشته بهطوری که 20 گل زده و 11 پاس گل نیز داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها