در بازی هادرسفیلد و کاردیف سیتی که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، تیم هادرسفیلد به یک رکورد عجیب رسید. بازیکنان این تیم در هشت بازی قبلی در استادیوم خانگی جان اسمیت 103 شوت داخل چارچوب حریفان شلیک کردند که تنها یکی از این شوت‌ها منجر به گل شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۳۵

لسترسیتی در این هفته توانست در حالی که با یک گل از ساوتهمپتون عقب بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به پایان برساند. این تیم در هفت بازی قبلی خود از ماه مارس سال جاری که از حریف عقب افتاده بود، هرگز نتوانسته بود پیروز از میدان خارج شود.

در بازی که لیورپول توانست با یک گل برایتون را در خانه شکست دهد، رکورد دیگری برای محمد صلاح به ثبت رسید. با احتساب این بازی، ستاره مصری از ابتدای فصل گذشته تاکنون در 45 گل لیورپولیها در لیگ برتر (34 گل و 11 پاس گل) نقش و تاثیر مستقیم داشته است.

واتفورد با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل کریستال پالاس در جمع تیمهایی قرار گرفت که از سه هفته ابتدایی حداکثر 9 امتیاز ممکن را کسب کردهاند. این اولینبار در تاریخ واتفورد است که این تیم میتواند در سه هفته ابتدایی سه پیروزی متوالی به دست آورد.

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی حالا به پنجمین مربی آبیهای لندن تبدیل شد که سه هفته ابتدایی لیگ را با 9 امتیاز به پایان رسانده است. پیش از این آنتونیو کونته، کارلو آنچلوتی، گاس هیدینگ و ژوزه مورینیو توانسته بودند به چنین موفقیتی برسند.

هری کین در شب پیروزی 3 بر صفر تاتنهام مقابل منچستر، زننده اولین گل تیمش بود. با این حساب کین توانسته از 28 استادیوم حاضر در لیگ برتر، در 25 مورد آن گلزنی کند. کین هنوز در بولی گروند وستهام، ورزشگاه لایت ساندرلند و ورزشگاه تیم کارد یف سیتی گلزنی نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها