واکنش جاسم کرار به حرف‌های سیدجلال

من فحش دادم؟ اصلا!

جاسم کرار، هافبک عراقی صنعت نفت که در بازی استقلال خوزستان خوش درخشیده بود، مقابل پرسپولیس هم یک پاس گل داد. او در این مسابقه چند بار با سیدجلال حسینی، کاپیتان قرمزها هم درگیری لفظی داشت.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۶۶

بعضی بازیکنان میگویند کرار در زمین بداخلاق است و رفتار خوبی ندارد، اما این بازیکن چنین مسالهای را رد میکند. بعد از بازی سیدجلال گفت این بازیکن به آنها فحاشی کرده و کمیته انضباطی باید به این مساله ورود کند و برای او محرومیتی در نظر بگیرد.

کرار اما اظهارات سیدجلال را رد میکند و در این باره به جامجم میگوید: من فحش دادم؟ اصلا! بازیکنان خودشان بودند که فحش میدادند. من مشکلی با سیدجلال ندارم. این درگیریها در زمین بازی طبیعی است. من مشکل شخصی با سیدجلال ندارم و فقط از او خواستم بازی را زود شروع کند، همین. بعد از بازی هم همدیگر را دیدیم و مشکلی بین ما نیست. احترام زیادی برای سیدجلال حسینی قائل هستم، چون او کاپیتان تیم پرسپولیس است.

کرار ادامه میدهد: من با هیچ بازیکنی در زمین مسابقه مشکل ندارم. همانطور که گفتم بعضی درگیریها در زمین مسابقه طبیعی است. به هر حال هر بازیکنی دوست دارد به نفع تیم خودش کار کند و این چیزها پیش میآید.

او درباره تساوی مقابل پرسپولیس هم توضیح میدهد: ما میتوانستیم برنده مسابقه باشیم. حقمان بود ببریم. بازی خوبی هم انجام دادیم. در دقایق آخر مسابقه هم میتوانستیم گل بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها