بارسلونا بامداد یک شنبه در هفته نخست لالیگا توانست با سه گل آلاوس را شکست دهد و یک رکورد فوق‌العاده را به ثبت برساند. آبی اناری‌ها در ۱۰ فصل اخیر هرگز در بازی اول شکست و تساوی را تجربه نکردند. آخرین باخت تیم کاتالانی به فصل 09-2008 برمی‌گردد که برابر نومانسیا اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۳۷

ستاره بارسا در این بازی همچون سالهای گذشته، لیونل مسی بود که دو گل به ثمر رساند. مسی با زدن اولین گل این بازی توانست ششهزارمین گل تاریخ بارسلونا را در لالیگا به ثمر برساند. مسی پیش از این هم گل هزارتایی را تجربه کرده بود. او توانسته بود پنجهزارمین گل تاریخ بارسلونا را نیز به ثمر برساند. این اتفاق در یکم فوریه سال ۲۰۰۹ برابر راسینگ سانتاندر رخ داد.

ستاره آبی اناریها ۹ سال و هفت ماه و هفت روز بعد، توانست نامش را به عنوان زننده ششهزارمین گل تاریخ باشگاه ثبت کند. این آمار نشان میدهد تیم کاتالانی از زمان حضور مهاجم آرژانتینی در گلزنی بهتر شده است. بین گل ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ بیش از ۹ سال فاصله بود اما میان گل ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ مدت ۱۳ سال فاصله بود. او همچنین به اولین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که در 15 فصل متوالی در این لیگ گل میزند. عملکرد درخشان ستاره آرژانتینی موجب شد ارنستو والورده، سرمربی بارسا بعد از پایان بازی به تمجید از عملکرد او بپردازد. والورده در این باره گفت: مسی یک نابغه است. ما خوششانس هستیم که میتوانیم هر روز بازیهایش را ببینیم. ما خوششانسیم که عصری از فوتبال را تجربه میکنیم که مسی هم در آن حضور دارد. ما میخواهیم که او هر روز از داخل کلاهش یک خرگوش بیرون بیاورد. او همیشه شما را غافلگیر میکند و راستش را بخواهید خود من هم هر بار از تماشای حرکاتش غافلگیر میشوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها