زمان شروع کار تولید فیلم تازه کریس پرات «کاوبوی نینجای وایکینگ» به تعویق افتاد. تا قبل از این، از کاوبوی نینجای وایکینگ به عنوان یکی از محصولات گران‌قیمت امسال صنعت سینما اسم برده می‌شد. اما حالا رسما اعلام شده هزینه تولید آن، یک هزینه متوسط 65 میلیون دلاری خواهد بود. علت تاخیر در کار تولید فیلم، مشکلات فیلمنامه اعلام شده است. فیلمنامه اقتباسی فیلم با نگاهی به داستان نوول گرافیکی و کمیک استریپی آ جی لیبرمن نوشته شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۰۲

این داستان درباره گروه مبارز و خوشفکری است، که زیر نظر دکتر سباستین گیسلین کار و فعالیت میکنند. نقش این دکتر روانشناس را کریس پرات بازی میکند. دکتر گیسلین توانایی آن را دارد که به اعضای گروهش، هویتی چندوجهی بدهد. این درحالی است که خود او تواناییهایی منحصر بهفرد و با تمام تکنیکهای مبارزه آشنایی دارد. او میتواند بهطور همزمان هم یک کاوبوی باشد و هم یک نینجا و
وایکینگ.

نقش مقابل برات را در فیلم، پریانکا چوپرا بازیگر بالیوودی بازی خواهد کرد. چوپرا قبل از این نقش مکمل چند فیلم آمریکایی را بازی کرده است. مایکل مک لارن که چند اپیزود درام تاریخی و اکشن «بازی تاج و تخت» را کارگردانی کرده، پشت دوربین کاوبوی نینجای وایکینگ قرار میگیرد.

کمپانی یونیورسال فیلم را برای نمایش عمومی در 28 ژوئن سال آینده میلادی آماده میکند. تهیهکنندگان فیلم قصد دارند این اکشن ابرقهرمانانه را به یک مجموعه فیلم دنباله دار تبدیل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها