موج تازه فضای مجازی از مسئولان درباره موقعیت فرزندان‌شان توضیح می‌خواهد

بچه های وزیر ارشاد چه می کنند؟

روزها... نه فقط روزها که حالا با همه‌گیر شدن فضای مجازی روزها و شب‌ها، همه لحظه‌ها حاشیه و شایعه می‌تواند زندگی هر کسی را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ حالا تصورش را بکنید که هنرمند یا سیاستمدار باشید و در فضای پرالتهاب این روزها هرقدر هم پرهیز کنید و مراقب باشید، بالاخره حرفی و اتفاقی پیش‌می‌آید که نیاز باشد درباره‌اش توضیح دهید. این روزها موج تازه‌ای هم به راه افتاده که مسئولان کشور در آن توضیح می‌دهند فرزندانشان کجا هستند و چه می‌کنند؛ شغلشان چیست؛ آیا به‌قول معروف آن‌طرف آب زندگی می‌کنند یا همین جا داخل مرزهای کشور مشغول زندگی و فعالیت شغلی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۴۹

یکی از افرادی که این روزها و با شکلگیری موجهای پرسشگرانه از مسئولان به این سوالات پاسخ داده، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او در حساب توییتر خود نوشته است: «دو پسر دارم و یک دختر. پسر اول فوقلیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی میکند. شغل ثابت ندارد. با برخی از موسسات در حوزههای پژوهشی بهصورت پروژهای همکاری میکند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسیاش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را گذرانده است.»

چنین مطالبهگریهایی و البته به تبع آن پاسخگویی شفاف مسئولان، اتفاق خوبی است؛ اتفاقی که به شفافیت بیشتر در جامعه میانجامد و پر و بال حاشیهها را تا حد زیادی قیچی میکند تا این همه بلند پرواز نباشند و ذهن جامعه را مسموم نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها