کد خبر: ۱۱۵۸۵۵۳

# دور برگردان

زند از تهران:

دوربرگردانهای متعدد و غیرکارشناسی در اتوبان باقری حرکت خودروها را کند و ترافیک سنگینی ایجاد کرده است، شهرداری محترم در این باره اقدام اساسی کنند.

# ترافیک

گلآرا از تهران:

تکمیل خروجی خیابان رحیمی به اتوبان بسیج و تعریض این اتوبان برای کاهش بار ترافیکی بسیار کند پیش میرود و به نظر میرسد این موضوع برای شهرداری منطقه مربوط فراموش شده است.

# گردشگری ــ داخلی

کرامتی از اصفهان:

با حمایت دولت و کاهش هزینههای مسافرتی و هتلها، سوق دادن شهروندان به سفرهای داخلی به جای سفرهای خارجی نهتنها صنعت توریست رونق پیدا میکند بلکه از خروج ارز نیز جلوگیری میشود.

# گوشت ـــ قاچاق

فرجی از دورود:

قیمت گوشت قرمز رو به افزایش است و مسئولان علت را صادرات، قاچاق و دلالان اعلام میکنند امیدوارم با این افراد نیز برخورد شدید قانونی شود.

# مالیات ــ فرار

یک شهروند:

چرا مالیات کارگران و کارمندان که کمترین حقوق را دریافت میکنند براحتی گرفته شود، ولی بازاریان و مشاغل آزاد که درآمد بالایی نیز دارند بدون هیچ قانون و تحقیقی کمترین مالیات از ایشان گرفته شود؟ به نظر میرسد نهتنها عدالت هیچ نقشی در این موضوع ندارد، بلکه بیشترین فشار اقتصادی از دولت بر اقشار ضعیف و متوسط است.

# رویای ــ خانه

نادری از تهران:

بستههای اخیر تشویقی و حمایتی وزارت راه و شهرسازی برای خانهدار کردن مردم مانند افزایش سن خرید خانه و افزایش اوراق، هیچ کمکی به مردم برای خرید خانه نمیکند و به نوعی نشانگر کوتاهی و توانایی نداشتن مسئولان این وزارتخانه برای حمایت از مردم است.

# روزه ــ سکوت

علایی از زنجان:

مسئولانی که در این اوضاع اقتصادی نامناسب کشور سکوت کردهاند و امیدی برای بهبود آینده ندارند بهتر است جای خود را به افراد دلسوز دهند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها