مجموعه تازه در راه است

پیش درآمدی بر ماجراهای «24»

مجموعه پربیننده تلویزیونی «24»، صاحب دو دنباله تازه می‌شود. این دو مجموعه تازه، زائده‌ای از داستان و کاراکترهای این درام جنایتکارانه موفق قاب کوچک است. گری نیومن، مدیر واحد تلویزیونی شبکه فوکس، با اعلام این خبر گفت که کار پیش‌تولید هر دو مجموعه شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۱۵

در داستان نسخه اصلی مجموعه 24، کیفر ساترلند در نقش جک بائوئر مامور ویژه پلیس، به مقابله با نیروهای خبیث و منفی میپردازد. نکته برجسته 24 این بود که داستان هر اپیزود آن، در زمان واقعی اتفاق میافتاد. تهیهکنندگان دو مجموعه تازه از آنها به عنوان پیشدرآمدی بر داستان نسخه اصلی اسم میبرند. به این ترتیب باید منتظر بود تا داستانهایی به نمایش گذاشته شود، که در دورانی قبل از شروع داستان خود مجموعه 24 رخ میدهد.

ورایتی در این رابطه مینویسد که داستان این دو مجموعه تازه، به دورانی میپردازد که کاراکتر جک بائوئر جوان بوده و در اداره پلیس، آموزشهای لازم را برای مقابله با نیروهای منفی و بد طینت میبیند. بنابراین بازیگر جوانی باید ایفای این نقش را به عهده بگیرد و کیفر ساترلند در فهرست بازیگران مجموعههای جدید قرار نخواهد داشت. بازیگر نقش دوران جوانی ساترلند هنوز انتخاب نشده است. اما به احتمال زیاد، این بازیگر باید اندکی شباهت به او داشته باشد.

به گفته نیومن: «ما احساس میکنیم که 24 هنوز قدرت زیادی برای کشاندن تماشاگران پای صفحه کوچک تلویزیون دارد. آنها دوست دارند ماجراهای تازهای را در چارچوب خط کلی داستان مجموعه ببینند. برای ما امکان آن وجود ندارد که داستان جک بائوئر را در زمان حال و با همکاری کیفر ساترلند دنبال کنیم. اما میتوانیم با حفظ آن حال و هوا، به سراغ یک داستانسرایی تازه و جذاب برویم.»

در حال حاضر مشخص نیست دو دنباله تازه 24، در ارتباط با هم خواهند بود یا هر یک، داستانهای متفاوتی را تعریف خواهند کرد. در عین حال، هنوز زمانی هم برای پخش آنها اعلام و تعیین نشده است. زمان شروع کار فیلمبرداری این دو مجموعه هم، معلوم نیست!

در عین حال، مشخص نیست دوستداران و تماشاگران مجموعه 24، در نبود کیفر ساترلند در نقش اصلی چه واکنشی به سری تازه 24 نشان خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها