حتی اگر اهل تئاتر و تماشای نمایش نباشید هم حتما نام برادوی را شنیده‌اید؛ مهم‌ترین و مشهورترین مرکز تئاتر جهان. حالا خبر رسیده که جان اهالی این مرکز هم از دست دونالد ترامپ به لبشان رسیده چرا که شماری از بازیگران برادوی قصد دارند فردا دوشنبه، با گرد آمدن مقابل کاخ سفید دست به اعتراض بزنند.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۶۹

آنطور که خبرگزاری مهم خبر هالیوودریپورتر را ترجمه کرده، این بازیگران اعلام کردهاند ترانههایی از نمایشهای «بینوایان»، «جادوگر» و «اشکها و لبخندها» را میخوانند، در پارک لافایت گرد میآیند. این گروه شامل رزی اودانل کمدین آمریکایی و شماری از بازیگران بزرگترین نمایشهای موزیکال برادوی تصمیم دارند در اعتراض به سیاستهای ترامپ بیرون کاخ سفید ترانه بخوانند.

«ترانه مردم» از نمایش بینوایان، ترانه مشهور ۱۹۶۵ با عنوان «آنچه دنیا اکنون به آن نیاز دارد عشق است» ساخته برت باکاراک، «یک روز جدید» از «جادوگر» فیلم موزیکال محصول ۱۹۷۸ به کارگردانی سیدنی لومت با بازی دایانا راس و مایکل جکسون و «از هر کوهی بالا برو» از اشکها و لبخندها برای اجرا در این پارک
انتخاب شدهاند.

این بازیگران از نمایشهای زیبا، همیلتون، شبح اپرا، شاه و من، بینوایان، سیندرلا، زانادو، تهیهکنندگان و شماری از دیگر نمایشهای مشهور انتخاب شدهاند. قرار است سفر این گروه از نیویورک به واشنگتن انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها