راپورت‌های مـیــرزا ادریـــس‌

اندر باب غلط زیادی رعیت ...

الیوم فوق‌النهایه ملولیم. خدا رحم کرد این خشایار دم دستمان نیست وگرنه چنان محکم می‌زدیم توی ملاجش که جمجمه‌اش متلاشی بشود. چقدر رعیت پررو بی‌حیا شده است. اصلا خوشی زده زیر دلشان و از فرط امکانات دست به گوشی شده چه غلط‌ها که نمی‌کنند؟ دستمان به آن رعیت دریده و پررو برسد حساب کار را دستش بگذاریم. به‌قدری اعصابمان مگسی شده که الیوم بر خویش فرض دیده بعد مدت‌ها یک دو خط قلمی کنیم برسد به‌دست آن رعیت بی‌چشم و رویی که به وکیل‌الرعایا جناب میز محمود خان صادقی ادام‌ا...‌ظله پیامک ول داده: توی مجلس چه غلطی می‌کنید؟
کد خبر: ۱۱۵۶۷۹۳

تو خجالت نمیکشی مردک؟ یک کاره گوشی برداشتهای به وکیل زحمتکش مردم ممالک محروسه پیامک دادهای که: توی مجلس چه غلطی میکنید؟ حیا را خوردهای و عفت را قی کردهای؟ نمیبینی چقدر زحمت میکشند؟ کم همین جناب میزمحمود صادقی به اقصی نقاط کشور سفر کرد؟ تو فکر میکنی راحت است دغدغه مردم را بپرسی و همه هی بگویند: رفع حصر، تو از این تکرار کلمه حصر خسته نمیشوی؟ اینکه یک نفر مامورت باشد و برود توی مبالهای حرم امام رضا علیه السلام و درمیان آن همه بوی بد دستشویی از درهای دستشوییها عکس بگیرد و برایت بفرستد و تو بگویی این درها تولید خارج است و بعد کاشف به عمل بیاید تولید وطن است و تو عرق شرم بر رخسارهات بنشیند، آسان است؟

خجالت بکش و حیا کن از اینکه توی این وانفسای گرانی تو یازده تومن دادهای و پرسیدهای توی مجلس چه غلطی میکنید؟ اصلا تو با اجازه کی نمره تلفون نماینده مجلس را توی گوشی ات ساوه (save) کردهای ؟ رعیت گیوه سوخته را چه به این غلطها ؟ لقمه نانت را سق بزن و از زحمت کشی این عزیزان لذت ببر و دعای خیر به جانشان کن. دیگر نبینم از این غلطها بخوریها! ما برویم شربت خاکشیر یخمالمان را بخوریم. یک مقداری جان بگیریم. والا با این نانهایشان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها