پرویز پرستویی و رضا کیانیان، دو بازیگر محبوب سینما که در فیلم‌هایی چون «آژانس شیشه‌ای» و «روبان قرمز» تجربه همکاری با هم را داشتند پاسکاری جالبی را در صفحه مجازی خود داشتند.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۷۸

ماجرا از این قرار است که رضا کیانیان در صفحه مجازی خود ضمن انتشار یک کلیپ یک دقیقهای با ترکیبی از چهره بازیگران شاخص سینمای ایران توضیح میدهد: «در فیلم اسپارتاکوس وقتی لشکر روم پیروز میشود، یک سردار رومی از آخرین اسرا و یاران اسپارتاکوس میپرسد، کدام یک از شما اسپارتاکوس هستید؟ اسرا یکی یکی بلند میشوند و با صدای بلند میگویند: منم اسپارتاکوس! ... این ویدئوآرت میخواهد بگوید همه سینماگران ایران تکتک «شادی» را دوست دارند! «قهرمان» را دوست دارند! و «رویا» را دوست دارند! سه رکنی که سینمای بعد از انقلاب ما کم دارد.»

و جالب اینجاست که پرویز پرستویی در زیر این پست این کامنت را خطاب به کیانیان نوشته است: «آقای کیانیان عزیز منظورتون از اینکه عنوان کردید همه سینماگران ایران تک‌تک شادی و قهرمان و رویا رو دوست دارند نفهمیدم. یعنی چی؟ کاش بیشتر توضیح بدید کدام قهرمان و کدام شادی و کدام رویا. ضمنا بنده اجازه ندارم از جانب هنرمندانی که در ویدیو آرت پخش شده حضور دارند حرف بزنم ولی کاش برای استفاده از چهره بنده در این ویدیو قبلا باخبر می‌شدم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها