علی پروین، امروز صبح مهمان برنامه «از فراز الوند» خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۷۹

تهیهکننده برنامه «از فراز الوند» با اشاره به گفتوگوی علی پروین و مهدی هژبری کارشناس ورزشی برنامه، گفت: این هفته جدا از پرداختن به مباحث روز جامعه با محوریت سفر، در روزهای مختلف دیدار صبحگاهیمان را با مخاطبان شبکه دو کلید میزنیم.

مجتبی احمدی درباره موضوعات برنامه «از فراز الوند»، خاطرنشان کرد: ما روزهای شنبه با مهدی هژبری، ورزش و اخبار ورزشی را بررسی میکنیم، یکشنبهها در سرویس فرهنگ و هنر اخبار و اتفاقات فرهنگی در کنار موضوع محوری برنامه با کارشناس این بخش، غزاله پورخاکی تحلیل میشود. خانم پورنیا روزهای دوشنبه نگاهی اقتصادی به موضوع هفتگی برنامه را برعهده دارند و محمد مبین کارشناس اجتماعی و اقتصادی برنامه در روزهای سهشنبه ضمن تحلیل مسائل مختلف اجتماعی، نگاهی اقتصادی به رخدادهای روز جامعه خواهد داشت. عباس غفاری هم چهارشنبهها سینما و تئاتر را از منظر موضوع محوری سفر بررسی میکند و البته اخبار سینما و تئاتر توسط او بررسی خواهد شد.

سردبیر برنامه «از فراز الوند» درباره کارشناسان این برنامه اظهار کرد: دکتر حسنزاده کارشناس پزشکی برنامه هر روز با مهمان بخش پزشکی، نکاتی جذاب را درخصوص زندگی سلامت با مخاطبان مطرح خواهد کرد و البته محمدرضا یزدانپرست مجری کارشناس حوزه خبر و مطبوعات هر روز در برنامه «از فراز الوند» تیترهای جدید را از اخبار روز ایران و جهان تحلیل و مطرح خواهد کرد. مجتبی احمدی درباره اضافه شدن یک مجری جدید به برنامه افزود: از ابتدا با نظر مدیران محترم شبکه دو به دنبال این بودیم که با توجه به مخاطب صبحگاهی سیما با یک مجری خانم و یک مجری آقا برنامه را کلید بزنیم که این امر میسر نشد و سکان برنامه در دستان محمودرضا قدیریان کلید خورد اما از این هفته با اجرای مشترک محیا اسناوندی و محمودرضا قدیریان بهدنبال کسب رضایت طیف وسیعتری از مخاطبان صبحگاهی خواهیم بود.

همچنین بزودی یک بخش نمایشی به برنامه اضافه خواهد شد و قطعا برنامه با ریتم و ضرباهنگ مناسبتری صبحگاهان شبکه دو را آغاز میکند.

برنامه «از فراز الوند» به تهیهکنندگی مشترک حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7 و 30 دقیقه صبح

روی آنتن شبکه دوی سیما میرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها