سیروس الوند فیلمساز، فیلمنامه‌نویس و نویسنده سینمایی فعالیت خود را به عنوان منتقد در سینمای قبل از انقلاب و در مجلات ستاره سینما و فردوسی آغاز کرد. او که امروز از پیشکسوتان سینماست درباره عملکرد غلط برخی رسانه‌های تخصصی سینمایی و روابط عمومی‌های نهادهای گوناگون مرتبط با سینما گفت: حواشی، باندبازی و دروغ‌پردازی در رسانه‌های تخصصی سینمایی بشدت به چشم می‌خورد و این اتفاق بسیار تلخ و ناراحت‌کننده است و باعث می‌شود تا اعتماد از کسانی که اهل فرهنگ و هنر هستند نیز سلب شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۳۰

منتقد قدیمی سینما در گفتوگو با سینماپرس افزود: نهتنها در حوزه رسانههای تخصصی سینمایی و فرهنگی که متأسفانه در کلیت سینمای ایران نیز این روزها ما شاهد باندبازیها، رانتخواریها، دروغگوییها و حاشیهسازیها و نفرتپراکنیهای متعدد هستیم. این اتفاقات به هیچ عنوان شایسته حوزه فرهنگی و هنری نیست و عقلا باید تدبیری کنند تا این رویه غلط بسرعت ریشه کن شود.

او تصریح کرد: آداب اطلاعرسانی به طورکلی از بین رفته و این در حالی است که رسانهها نباید باعث سلب اعتماد مردم شوند و باید تدبیری کنند تا مردم با رسانهها در ارتباط و تعامل باشند و بتوانند به آنها اطمینان کنند. این بسیار بد است که برخی رسانههای ما قلم خود را میفروشند و مثلا از خیل عظیم فیلمهای کمدی سطحی که با رانتهای کلان دولتی ساخته شده یا دستاندرکاران آن افرادی پاچهخوار! بودهاند، حمایت میکنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها