محمد شیروانی، کارگردان سینما مهمان ویژه و کارشناس هفتمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۰۴

به گزارش جامجم، محمد شیروانی فیلمنامهنویس، مستندساز و کارگردان سینما، مهمان ویژه هفتمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» است. این برنامه ساعت 18 امروز با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی و دوانیمیشن توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار میشود.

محمد شیروانی فیلمنامهنویس، مستندساز و کارگردان سینماست که از تولیدات کوتاه او میتوان به فیلمهایی چون دایره، کاندیدا، کادو، گیلاسهایی که کمپوت شدند، کنسرو ایرانی، شهر آرام، خیام، در پوست خود نمیگنجیم و رضایت اشاره کرد. مستندهای رئیسجمهور میر قنبر، لیلی کجاست، 444 روز، هفت فیلمساز زن نابینا، دستور آشپزی، 021 و تلسکوپ هم از تولیدات مستند این فیلمساز است. «ناف» و «لرزاننده چربی» هم از فیلمهای سینمایی است که شیروانی ساخته است. او که همواره سعی کرده تا جریان سینمای آلترناتیو ایرانی را با همکاری دیگر فیلمسازان جوان زنده نگه دارد، آثارش تاکنون در بیش از ۵۰۰رویداد بینالمللی از جمله کن، برلین، روتردام، ساندنس، لوکارنو، تورنتو، ترایبکا و بوسان به نمایش درآمده و برنده جوایزی شده است. فیلم سینمایی «لرزاننده چربی» به عنوان آخرین ساخته این فیلمساز در سال 2013 برنده ببر طلای بهترین فیلم جشنواره روتردام میشود.

پاتوق فیلم کوتاه دوشنبههای هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار میشود و حضور علاقهمندان در آن آزاد و رایگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها