اولین زوج والیبالی ایران در سری A ‌ایتالیا

شریفی همبازی معنوی‌نژاد شد

مرتضی شریفی، دریافت‌کننده ۲۰ ساله تیم‌ملی والیبال ایران که در لیگ ملت‌های والیبال خوش درخشید و فصل گذشته در تیم شمس بازی می‌کرد پس از توافق با مسئولان باشگاه ورونا با این تیم به توافق رسید و با عقد قراردادی یک‌ساله به جمع شاگردان نیکولا گربیچ پیوست و همبازی محمد جواد معنوی‌نژاد شد. به این ترتیب این دو بازیکن جوان ایرانی در فصل آینده به اولین زوج والیبال ایران تبدیل می‌شوند که در سری A همبازی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۳۹

شریفی، در مورد حضورش در لیگ والیبال ایتالیا و تیم ورونا گفت: من از تیمهای دیگری هم پیشنهاد داشتم ولی پس از دریافت پیشنها ورونا، آن را انتخاب کردم. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد که فصل گذشته در بین تیمهای برتر سری A بود. علاوه بر این بازی در کنار معنوینژاد برای من بسیار مهم است.

او ادامه داد: جواد در مورد این باشگاه برای من توضیحات زیادی داده است و گفته که هواداران تیم، بسیار خونگرم و پر هیجان هستند. همچنین بسیار خوشحالم که هر هفته میتوانم سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور را در جریان لیگ ملاقات کنم. شریفی تصریح کرد: من هنوز جوان هستم و دوست دارم خودم از به عنوان یک بازیکن مهم در ورونا مطرح کنم. بازی و پیشرفت، اهداف من در ایتالیاست تا در نهایت برای تیم ملی ایران در المپیک 2020 توکیو بدرخشم.

در فصل آینده مسابقات باشگاهی، سعید معروف در سیهنا ایتالیا، فرهاد قائمی در زراعت بانک ترکیه، مجتبی میرزاجانپور در کاستلانا ایتالیا و میلاد عبادیپور در اسکرا لهستان بازی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها