مُد روز وقتی شد شایعه، هرچیزی را می‌شود به هرچیزی ربط داد. مثلا اینکه برق قطع می‌شود را می‌شود به شایعه صادرات برق به کشور همسایه مرتبط دانست تا شاید با این شایعه بهانه‌ای برای اینکه کمتر صرفه‌جویی کنیم، بیابیم. جالب است که همه دائما از صرفه‌جویی انرژی در کشورهای دیگر می‌گوییم و مثلا نقل می‌کنیم که در هوای سرد زمستان حتی سیستم‌های گرمایشی آنها عمدتا خاموش است، اما وقتی نوبت به خودمان می‌رسد، امان از ذره‌ای صرفه‌جایی در آب و برق. انگار تقلید از برخی رفتارهای خارجی‌ها باکلاسی است اما نوبت به صرفه‌جویی که می‌رسد، می‌شود بی کلاسی!
کد خبر: ۱۱۵۳۳۸۸

آنها که در فضای مجازی کلی ژست ایراندوستی میگیرند و بعد علیه کشور خودشان حرف میزنند و آسمان را به ریسمان میبافند که ثابت کنند باید کشور را بهم ریخت، شاید برایشان جالب باشد که بدانند 60درصد فارسیزبانانی که علیه کشور در فضای مجازی فعالیت میکنند و اکانتها یا صفحاتی به نام خود دارند، در عربستان فعالیت میکنند! این را گفتیم که اگر از آن ناسیونالیستهای متعصب هستید، بدانید ماجرای تهلهجه عربی این ضدانقلابهای مجازی چیست.

وزیر بهداشت یک طوری از روز مبادای آبان حرف زده و گفته همه باید دارو ذخیره کنند که آدم فکر میکند ما دفعه اولمان است میخواهیم تحریم شویم. البته اینکه وزیر در جمعی خصوصی پیشبینیهایی برای ماههای آتی داشته باشد، خوب است اما رسانهای شدن این حرفها آن هم در فضایی که رسانههای غربی علیه ایران راه انداختهاند شاید از آن گل بهخودیها بهشمار آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها