مدیر بخش بین‌الملل و اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» منصوب شدند.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۸۶

به گزارش روابطعمومی جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت، طی احکامی جداگانه از سوی محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم مقاومت، مدیر بخش بینالملل و اعضای شورای برنامهریزی و اجرایی این بخش معرفی شدند.

در این احکام، محسن برمهانی به عنوان مدیر بخش بینالملل جشنواره و احسان کاوه، عبدالحسین علیمددی، احمد نوروزی و حسین پناهیدرچه به عنوان اعضای شورای برنامهریزی و اجرایی بخش بینالملل انتخاب شدند.

متن حکم به این شرح است: «هنرمند ارجمند؛ جناب آقای محسن برمهانی. نظر به تجربه، تعهد، توانمندی و شایستگی جنابعالی در عرصه سینمای بینالملل، شما به سمت مدیر بینالملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شدید. جشنواره فیلم مقاومت در طول سالهای گذشته به پایگاهی برای سینماگران حوزه مقاومت جهان تبدیل شده است. از این رو، امیدواریم با بهرهگیری از دستاوردهای گذشته، در پرتو ارتباط با جشنوارههای موضوعی این حوزه، تداوم و استمرار فعالیتها، فعال نمودن NGO، دانشگاهها و مراکز فعال در کشورهای مختلف، زمینهسازی برای حمایت از تولید آثار و کشف استعدادهای نوظهور فعال در این عرصه، شاهد رقم خوردن فضایی متفاوت و کارآمد در این بخش باشیم. موفقیت و سربلندی شما و اعضای محترم شورای برنامهریزی و اجرایی بینالملل را از خداوند متعال مسالت دارم.»

پانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت آذرماه امسال همزمان با هفته گرامیداشت بسیج به دبیری محمد خزاعی برگزار میشود.

جشنواره فیلم مقاومت همواره در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار میشد که این دوره به دلیل همزمانی با ایام محرم و عاشورا و تاسوعا به آذرماه (هفته بسیج) منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها