حسین محب‌اهری که این روزها در حال تمرین تئاتر است از دغدغه‌ها و مراحل درمان بیماری‌اش با فارس حرف زده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۴۰

محباهری گفته است خدا را شکر حال جسمیام مناسب است و دوره درمان را همزمان با تمرین تئاتر انجام میدهم.

او گفته موضوعی که این روزها فکر او را مشغول کرده است، آمپولهای 20 میلیون تومانی است که به آنها نیاز دارد و قادر به تامین هزینههای آن نیست و منتظر شرایطی برای رفع این مشکل است. نکته جالب حرفهایش این بوده که در همین اوضاع و با اجازه پزشک روزی هشت ساعت تمرین تئاتر دارد. محباهری درباره پیشنهادهای بازیگریاش هم گفت تا قبل از اجازه پزشکم دو سه پیشنهاد تلویزیونی را رد کردم اما با بهبود شرایط و هماهنگی میتوانم این روزها آنها را بپذیرم.

میدانستیم پسرشجاع دیده میشود

تورج نصر از دوبلورهای قدیمی تلویزیون در گفتوگویی که با خبرگزاری فارس داشته است از شرایط این روزهایش و همچنین وضعیت دوبله حرفهای قابل تاملی زده است. او شروع فعالیت حرفهایاش را در عرصه دوبله زمانی که 18 ساله بود عنوان کرده و گفته بعدها به تئاتر رفته و بازیگری را در چند اثر تجربه کرده. وقتی از نصر درباره انتخاب یکی از دو عرصه بازیگری و دوبله سوال شده، او گفته صددرصد دوبله را انتخاب میکند. وی افزوده در اصل فعالیتش را با موسیقی شروع کرده اما در میانه راه رهایش کرده و وقتی وارد عرصه دوبله شده اینقدر محو این هنر شده که تمایل نداشته کار دیگری انجام دهد. او همچنین از انیمیشن پسرشجاع و نقش شیپورچی یادکرده و گفته چند دهه پیش آن را دوبله کردند و از ابتدا میدانستند اثری است که دیده میشود.

شیوه گزارشگری متفاوت ایرانیها

محمدرضا احمدی از مجریان ویژهبرنامه جامجهانی درباره عملکرد گزارشگران به ایسنا گفته شیوه گزارشگری ما با دیگر نقاط جهان متفاوت است. احمدی افزوده گاهی در یک شبکه انگلیسی زبان، دو نفر مسابقه را گزارش میکنند یا مانند ما اسامی همه بازیکنان را نمیگویند و قسمتهای مهم بازی را گزارش میکنند. احمدی ویژگیهای یک گزارشگر را اینطور توصیف کرد؛ ابتدا باید یک دستگاه صدایی سالم داشته باشد و حروف را بخوبی بیان کند. او ویژگیهای دیگری هم برای یک گزارشگر برشمرده و گفته باید بتواند هیجان مسابقه را درست و بجا منتقل کند و فن بیان خوبی داشته باشد. او به این موضوع هم اشاره کرد در روزهایی که اطلاع از اخبار ورزشی آسان شده، باید خبرهایی را در ضمن گزارش ارائه داد که تازه باشد.

روزهای بعد از جراحی قلب

مجید قناد، مجری پرسابقه برنامههای تلویزیونی که چند روزی بهدلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری بوده است، درباره وضعیت جسمیاش به میزان گفته که به علت گرفتگی یکی از رگهای قلبم به بیمارستان رفتم و پزشکان تشخیص جراحی و بازکردن رگهای قلبم را دادند. او که این روزها حالش بهتر است و در خانه استراحت میکند، گفته عادت ندارم از بچهها فاصله بگیرم و از کار برای آنها مریض نمیشوم. قناد در این گفتوگو از لطف مردم در فضای مجازی هم تشکر کرد که جویای احوالش بودند و با او همدردی کردهاند. این مجری در ادامه گفته ما هنرمندان وقتی کار نمیکنیم با استرس روبهرو میشویم و وقتی مشغول فعالیتیم فکر میکنیم که توانمندیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها