یادداشت

آقای تاج این بار ورود کنید

کارلوس کی‌روش پاسخی قاطع به مصاحبه برانکو داد که فقط از بازیکنان سرخابی تیم ملی تعریف کرده بود. کی‌روش دوباره روی آتش اختلافش با برانکو و پرسپولیس کبریت کشید. باشگاه پرسپولیس هم بلافاصله پاسخ او را داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۶۰

پیش از آنکه تیم ملی به روسیه برود، این اختلاف آنقدر بالا گرفته بود که حتی کار به توهین رکیک در فضای مجازی کشیده شد و سرمربی تیم ملی از اینکه عدهای ایرانی بهدلیل تعصبات باشگاهی به سرمربی تیم ایران توهین میکنند، گلایه داشت. رئیس فدراسیون فوتبال هم کنار کشیده بود تا دو طرف حسابی از خجالت هم دربیایند و تا جا دارد مشت بهصورت هم بزنند. تیم ملی با چنین فضایی راهی ترکیه و سپس روسیه شد. آنها که از این دعوا سود میبردند و وجاهتی برای ورود به این دعوا نداشتند، برانکو را در برابر کیروش قرار داده بودند تا به این واسطه هواداران پرسپولیس را رودرروی تیم ملی قرار دهند. بسیاری از هواداران پرسپولیس حتی تا روز آخر دلشان با تیم نبود و دعوت نشدن سیدجلال را یک توهین آشکار میدانستند.

حال، فاز تازهای از دعوا آغاز شده است. برانکو چیزی گفته و کیروش هم از خجالتش درآمده. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال میتواند باز هم کنار بایستد تا دوباره این دعوا، گالن گالن حاشیه به خون فوتبال ایران بریزد؛ اما اگر قرار است حسرت 43 ساله فوتبال ما در ژانویه 2019 به پایان برسد و قهرمان آسیا شویم، این دعوا باید یک جایی تمام شود. افرادی هستند که از این دعوا سود میبرند و وسط ایستادهاند تا این اختلاف و درگیری بیشتر و بیشتر شود. رئیس فدراسیون فوتبال اگر پدر فوتبال است باید پدری کند. ته این دعوا بدبختی فوتبال ماست. حالا که حال فوتبال ما با نمایشهای دلپذیر تیم ملی خوب شده، اجازه ندهید دوباره وارد چاه جدیدی شویم. اجازه ندهید آنها که استاد ماهیگیری از آب گلآلود هستند، در این وضعیت و با این آب گلآلود، به نان و نوا برسند.

مرتضی رضایی

روزنامهنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها