سعید پیردوست که این‌روزها مشغول بازی در مجموعه 87 متر کیانوش عیاری است درباره دلیل کم‌کاری‌اش به میزان گفت که با توجه به سن و سال و تجربه‌ای که افرادی مانند او دارند نباید سراغ تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها بروند و آنها با تشخیصشان باید سراغ او بروند تا در اثرشان حضور داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۴۶

حرفهایش البته با گلایهها و توقعاتی همراه بود؛ اینکه با توجه به سابقه 50 ساله در عرصه بازیگری به افرادی مانند او اهمیت داده نمیشود. پیردوست مشکلاتش درباره بیکاری را اینگونه مطرح کرد که وقتی مشغول کار است اوضاع روحی بهتری دارد اما در مواقع بیکاری از همه چیز متنفر میشود.

آدم طنازی نبودم هرگز!

حمید منوچهری، گوینده رادیو و تلویزیون در گفتوگو با مهر با توضیح اینکه ممکن است نحوه ادای کلماتش به خاطر این باشد که عموها و برادرش نظامی هستند، درباره همکاریش با برنامه صبح جمعه با شما گفته است: سال 60 از من خواسته شد اولین کارگردان پس از انقلاب «صبح جمعه با شما» باشم. من اصلا آدم طنازی نبودم؛ هرگز! کسی هم ندیده که رل طنزی را بگویم. عزتا... مقبلی اگر طنز میگفت یا علی تابش و منوچهر نوذری طناز بودند. من به شخصه، اصلا در این وادی نبودم ولی هنوز هم «صبح جمعه با شما» جزو افتخاراتم است. من از سال 60 تا 66 کارگردانی «صبح جمعه با شما» را بهعهده داشتم و طبق بولتن افکارسنجی صداوسیما آن دوره «صبح جمعه با شما»، 86درصد شنونده داشت.

پیشنهادهای مدیری را میپذیرم

محمدرضا هدایتی اعتقاد دارد تعداد نقشهای جدی و طنز او به یک میزان است و تنها به این دلیل که نقشهای کمدی که او در مجموعههای مهران مدیری داشته بهتر دیده شده بیشتر او را بازیگر نقشهای طنز میشناسند.

او در گفتوگو با فارس برای این اعتقاد نمونه هم آورد و از در چشم باد یاد کرد و دیگری مجموعه رمضانی امسال شبکه سه رهایم نکن. هدایتی اضافه کرد نقش او در مجموعه رهایم نکن در واقع جدی و کمی منفی بوده و اظهار امیدواری کرد که مورد قبول مردم واقع شده باشد. هدایتی به این موضوع هم اشاره کرد که چنانچه مهران مدیری به او پیشنهاد بازی در مجموعهای کمدی را بدهد حتما میپذیرد.

تلویزیون خانه هنری من است

فرهاد قائمیان در مصاحبه با آیفیلم گفت که پیش از حضور در عرصه بازیگری حدود 12 سال تاریخ هنر و ادبیات نمایشی، داستانی و خلاقیت تصویری تدریس میکردم. او ادامه داد به این واسطه به ارشاد رفت و آمد داشتم و همان دلیلی شد برای آشنایی با یدا... صمدی توسط یک واسطه و پیشنهاد بازیگری این کارگردان که شروعی بود برای حضور در عرصه بازیگری و همکاری در سه اثر با کارگردانی صمدی که مجموعه شوق پرواز یکی از آنهاست؛ مجموعهای که قائمیان حضور در آن را از افتخاراتش برشمرد. این بازیگر در بخشی دیگری از صحبتهایش اشارهای به حضور در مجموعههای تلویزیونی داشت و گفت که تلویزیون خانه هنری اوست و ادامه داد که کارهای بسیار خوبی در تلویزیون در حال ساخت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها