الهه حصاری به عنوان یک دهه شصتی چه تفریحاتی دارد؟

تفریح برای من یعنی ورزش!

الهه حصاری از آن دست بازیگران جوان و دهه‌شصتی سینما و تلویزیون است که تحصیلات دانشگاهی‌اش ارتباطی به بازیگری ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۴۸

حصاری در دانشگاه ابتدا تربیت بدنی خوانده اما برای مقطع کارشناسی تغییر رشته داده و توانسته لیسانس زبان انگلیسی بگیرد. با این حال حضور او در یک آموزشگاه بازیگری باعث وارد شدنش به دنیای بازیگری شده. او در مورد علاقهاش به بازیگری گفته است «عاشق دیده شدن بودم، برای همین بازیگری را انتخاب کردم.» حصاری سال 1386 با فیلم نطفه شوم جلوی دوربین ظاهر شد، اما او با سریال «هشت و نیم دقیقه» شهرام شاهحسینی که برای شبکه دوم سیما بود به محبوبیت رسید. حصاری یک ورزشکار حرفهای هم هست و در رشته یوگا مربیگری میکند. او در کارنامه حرفهای خود فیلمهای سینمایی چون ترانه، کروکودیل، هایلایت، سوفی و دیوانه، ماه گرفتگی، داره صبح میشه، نقش نگار و سریالهای شوخی کردم، قلب یخی و در حاشیه را در کارنامه دارد. الهه حصاری در گفتوگو با ما در مورد کاری که این روزها درگیر آن است، گفت: «چند ماهی است که درگیر بازی در سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان هستم. این سریال مخصوص شبکه خانگی است و بازیگران خوبی چون هادی حجازیفر، آتیلا پسیانی، نیکی کریمی و... در آن بازی میکنند.» این بازیگر جوان در مورد تفریحاتش میگوید: «عاشق ورزش هستم و از 18 سالگی به صورت حرفهای ورزش میکنم وتفریح برای من یعنی ورزش. وقتی حالم خراب است ورزش حال من را خوب میکند.»

کتاب

عاشق رمان هستم و بیشتر هم رمان میخوانم. اگر بخواهم رمانی را که مورد علاقهام است برای خواندن معرفی کنم به رمان آنا کارنینا اثر لئو تولستوی اشاره میکنم. در این کتاب به روابط آدمی و اشتباهاتی که میتواند باعث انحراف مسیر زندگی انسان بشود، پرداخته شده است.

توضیح تکمیلی

این رمان یکی از رمانهای برجسته عاشقانه در دنیاست. ماجرای رمان از این قرار است که آنا از شوهرش و از زندگی در جمع اعیان روسیه راضی نیست. دل به وروسکی عاشق پیشه میدهد که بعدا معلوم میشود چه آدم بیبتهای بوده و با این انتخاب غلطش نمیتواند کنار بیاید و آخر خودش را سر به نیست میکند. ارزش این رمان در حدی است که معمولا بین منتقدان، اینکه این شاهکار تولستوی را رمان به حساب بیاورند یا «جنگ و صلح» اختلاف نظر است.

سریال

من میخواهم شیطنت کنم و سریال خودم که باآن به شهرت رسیدم یعنی سریال «هشت ونیم دقیقه» را معرفی کنم. این سریال برای من خیلی ویژه است چون با این سریال به شهرت رسیدم و از طرف دیگر هم سریالی بود که موقع پخش مردم دوستش داشتند و خیلیها هنوز هم من را با این سریال میشناسند.

توضیح تکمیلی

هشت و نیم دقیقه سریالی به کارگردانی شهرام شاهحسینی است که سال 1395 از شبکه دو پخش شد. این سریال، قصه زنی با نام یکتاست که با فرزندش پس از مرگ همسر و پدر همسرش در یکتصادف رانندگی بهواسطه توطئهای در شرایط نامناسب مالی قرار میگیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام میدهد که بنمایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

سفر

من شهر انزلی را پیشنهاد میدهم! چون من خیلی با این شهر رابطه برقرار میکنم و کلا شمال را دوست دارم اما به نظرم انزلی از همه شهرهای شمال بهتر است.

توضیح تکمیلی

بندر انزلی یکی از مهمترین شهرهای گردشگری ایران به شمار میرود که دارای اولین و بزرگترین بندر ایران در سواحل جنوبی دریای خزر است. دریای کاسپین، سواحل ماسهای، تالاب بینالمللی انزلی، پلهای تاریخی انزلی و غازیان، پارک ساحلی، کاخ موزه نیروی دریایی، موجشکن، مناره یا برج ساعت و عمارت قدیمی دادگستری برخی از دیدنیهای شهر انزلی هستند.

فیلم

من چون آثار آقای مصطفی کیایی را دنبال میکنم و دوست دارم فیلم خط ویژه را معرفی میکنم. چون هم طنز بود و هم به آسیبشناسی یکی از مشکلات ما یعنی تبعیض میپرداخت و از این لحاظ فیلمی دوستداشتنی بود.

توضیح تکمیلی

خط ویژه یکی از مهمترین آثار مصطفی کیایی است که بازیگرانی چون مصطفی زمانی، هانیه توسلی و هومن سیدی در آن بازی کردند. این فیلم در جشنواره فجر موفق شد سیمرغ بلورین فیلم برگزیده تماشاگران را دریافت کند. داستان فیلم تلاش چند جوان برای هک کردن حساب بانکی یک آقازاده است که در این مسیر، این جوانها دچار مشکلات و دردسرهایی میشوند که خط ویژه را شکل میدهد.

جعفر برزگر - خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها