شبکه پنج سیما، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، راهپیمایی مردم مومن و روزه دار را از پایگاه این شبکه واقع در چهارراه فلسطین به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۳
همدلی با قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج، ویژه برنامه «همدلی با قدس» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 18 خردادماه از ساعت 10صبح با اجرای جمعی از مجریان شبکه (بهروز تشکر، حسین مولایی، علی معصومی، صبا راد، زینب پور ابراهیم) به روی آنتن می رود.

شهرام نسترن راد تهیه کننده ویژه برنامه همدلی با قدس در تشریح ساختار این برنامه گفت:شبکه پنج سیما با استقرار پایگاه اصلی واقع در چهار راه فلسطین حضور پرشور و انقلابی شهروندان را از نخستین ساعت اولیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: گروه رنگین کمان به همراه خاله نرگس ( آزاده آل ایوب ) در پایگاه شبکه پنج سیما حضور دارند.

چند اشتباه بزرگ

«چند اشتباه بزرگ» عنوان مستندی از گروه سیاسی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نعمت اللهی است که روز جمعه ساعت 9 روانه آنتن می شود. این مستند تاریخچه اشغال قدس توسط رژیم اشغالگر اسرائیل است که به مدت 18 دقیقه روانه آنتن می شود.

برنامه با ما اینجا

این برنامه نیز در فواصل زمانی مختلف از شبکه پنج سیما پخش می شود که ارتباط زنده با مراکز شهرستان ها و پوشش مراسم راهپیمایی، نواها و نغمه های حماسی با مضمون مقاومت امت اسلامی از بخش های این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها